راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگاه آموزش اصول مهاجرت به EMV برگزار می‌شود

با توجه به رویدادهای بین‌المللی اخیر و تلاش نظام بانکی ایران برای اتصال به شبکه کارت‌های اعتباری بین‌المللی (MasterCard and Visa)، لزوم آگاهی از استانداردهای EMV و چگونگی مهاجرت و پیاده‌سازی آن در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی و بانک‌ها بیش‌ازپیش احساس می‌شود. به‌خصوص که امروزه در کشورهای پیشرفته از کارت‌های مبتنی بر تکنولوژی EMV استفاده می‌شود که با توجه به سطح امنیت بسیار بالای این کارت‌ها نسبت به کارت‌های مورداستفاده در ایران، آشنایی و یادگیری تکنولوژی و نوع فرآیند آن‌ها ضرورت دارد (+). از همین رو کارگاه آموزش اصول مهاجرت به EMV با اهداف زیر برگزار می‌شود:

  • آشنایی با تاریخچه و چگونگی شکل‌گیری EMV و بیان تجارب عملیاتی در ابتدای امر
  • بررسی چرایی لزوم پیاده‌سازی EMV و آشنایی با زیرساخت‌ها، فرآیندها، روش‌های کاری و چالش‌های موجود
  • بررسی مشکلات موجود در کشورهای اروپایی، آسیا، آمریکای شمالی و حوزه کاراییب در پیاده‌سازی EMV و استفاده از تجربیات عملی این کشورها
کارگاه آموزش اصول مهاجرت به EMV برگزار می‌شود
کارگاه آموزش اصول مهاجرت به EMV برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی اصول مهاجرت به EMV در تاریخ 22 و 23 اردیبهشت ماه 1395 (چهارشنبه و پنجشنبه) توسط دبیرخانه دائمی ایکوبیگ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع ‌انسانی سازمان مدیریت‌صنعتی برگزار می‌شود. مدرس این دوره‌ی دوروزه David Cole است. در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه‌ صادر شده توسط ایکوبیگ با امضاء استاد دوره اعطا می‌گردد.

.

سوابق اجرایی David Cole در حوزه EMV

دیوید کول بیش از ۲۰ سال است که در بطن صنعت پرداخت بین‌المللی به فعالیت‌های گسترده‌ای مخصوصا در حوزه EMV پرداخته است. از سوابق و فعالیت‌های مرتبط او در این حوزه می‌توان به این موارد اشاره کرد: «مدیر تیم فنی مهاجرت به EMV و مجری اولین تراکنش مبتنی بر این استاندارد در بانک‌های “Lloyds”و“TSB” انگلستان از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ میلادی»، «پیاده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای مهاجرت به EMV در “Menatep Bank”روسیه درسال ۱۹۹۸ میلادی»، «مجری و مدیر ۱۷ تیم مستقل در پروژه بزرگ مهاجرت به EMV  برای امریکن اکسپرس در سال 2002 میلادی»، «پیاده‌سازی مقدمات استفاده از کارت‌های تراشه‌دار بر پایه EMV در کلیه ترمینال‌های پرداخت “Rabo Bank” هلند و “CEC Bank” رومانی» و «مدیریت پروژه اپلیکیشن پرداخت دوگانه (دبیت/کردیت) VISA در انگلستان از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ میلادی.» (+)

سرفصل‌های کارگاه آموزشی اصول مهاجرت به EMV را می‌توانید از اینجا و محتوای این دوره را نیز از اینجا مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده شرایط ثبت‌نام و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به وب‌سایت دبیرخانه دائمی ایکوبیگ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.