راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 آپ حامی نهال‌های کوچک امید

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در جشن نهال‌های کوچک امید با هزار کودک کار همراه شد. آپ به مناسبت روز درختکاری حامی مراسمی شد که در آن بیش از 1000 کودک کار به‌صورت نمادین بیش از 1000 اصل نهال در پارک جنگلی سرخه‌حصار کاشتند.

این مراسم با حضور احمد مسجد جامعی (عضو شوراي شهر تهران)، عبدالحسین مختاباد (رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران)، پژمان پشمچی زاده (معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران)، فرزاد هوشیار پارسیان (مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران) و همچنین شهردار و مدیران شهری منطقه ۱۳ برگزار شد. از هنرمندان شناخته شده حاضر در این مراسم می‌توان از عموهای فتیله‌ای، لاله صبوری، مژگان ترانه، فرشته بیک پور، شراره رحیمیان و وحید مهابادی نام برد.

ap-tre-index-way2pay-94-12-22

آسان پرداخت با اهدای هدایایی با نمادهایی از آپ به کودکان کار حاضر در این مراسم و برگزاری مسابقات مختلف با اجرای عمو فتیله‌ای‌ها دقایق شادی را برای سرگرم کردن این کودکان تدارک دیده بود.

آپ در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود، در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی، حمایت از مؤسسات خیریه، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک فعالیت دارد و در جهت حساس نمودن افکار عمومی و جامعه میلیونی کاربران اپلیکیشن آپ و کد پرداخت موبایلی #733* تلاش داشته تا هم‌وطنان را در موردتوجه به مسائل اجتماعی و در کنار آن رفع معضلات زیست‌محیطی تشویق کند.

ap-tre-index-way2pay-94-12-22a

پرداخت الکترونیک از یک‌سو با حذف عملیات چاپ اسکناس، اوراق بهادار و قبوض، به کمتر شدن قطع درختان و حفظ منابع طبیعی کمک می‌کند و از سوی دیگر با کاهش سفرهای درون‌شهری از ترافیک و آلودگی هوا می‌کاهد. انجام حدود سه میلیون و پانصد هزار تراکنش موفق روزانه توسط کاربران شرکت آسان پرداخت نقش بسزایی در حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی دارد.

منبع: آسان پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.