پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حضور مبیننت با راهکارهای جامع ارتباطی و تبلیغاتی در ایران ریتیلشو ۱۴۰۴
مبیننت با ارائه سرویس پیامک هوشمند، پلتفرم چندرسانهای تبلیغاتی و راهکار جامع ارتباطی، در هفتمین نمایشگاه بینالمللی ایران ریتیلشو حضور دارد. این شرکت با تمرکز بر نیازهای صنایع خردهفروشی و مراکز خرید، خدمات ارتباطی و بازاریابی هوشمند را برای بهبود تجربه مشتری، افزایش تعامل و یکپارچهسازی ارتباطات شعب ارائه میکند. بازدیدکنندگان میتوانند از ۲ تا ۵ دیماه با غرفه مبیننت آشنا شوند.
به گزارش اداره ارتباطات مبیننت، این شرکت با تکیه بر زیرساخت ارتباطی گسترده در سراسر کشور و تمرکز بر نیازهای صنایع مختلف، خدمات یکپارچه ارتباطی، زیرساختی، ابری و هوشمندسازی به سازمانها و کسبوکارها ارائه میدهد. طراحی این راهکارها بر اساس شناخت نیازهای هر صنعت و متناسب با مدل کسبوکار، مقیاس فعالیت و اهداف عملیاتی سازمانها انجام میشود.
در حوزه خردهفروشی و مراکز خرید، مبیننت راهکارهای سازمانی در زمینه ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی هوشمند و مدیریت ارتباطات شعب ارائه میکند. این راهکارها با هدف بهبود تجربه مشتری، افزایش اثربخشی ارتباطات بازاریابی و یکپارچهسازی ارتباطات میان شعب مختلف طراحی شدهاند.
سرویس پیامک هوشمند مبیننت ابزاری قدرتمند برای ارتباط هدفمند با مشتریان است که امکان ارسال پیامکهای مکانمحور، هوشمند و مبتنی بر رفتار مشتریان را فراهم میکند. به کمک این سرویس، کسبوکارها میتوانند پیامها را براساس سناریوهای مختلف در نقاطی که مخاطبین حضور دارند ارسال کنند. همچنین با اجرای کمپینهای دقیق، بهینه و شخصیسازیشده، میتوانند هزینههای خود را مدیریت کنند. علاوه بر این، امکان گزارشدهی و تحلیل عملکرد کمپینها، مدیران را در تصمیمگیری دادهمحور یاری میکند.
پلتفرم چندرسانهای تبلیغاتی (Digital Signage) مبیننت به کسبوکارها امکان میدهد محتوای تبلیغاتی، اطلاعرسانی و تعاملی خود را بهصورت متمرکز و هوشمند بر روی نمایشگرهای دیجیتال مدیریت و پخش کنند. فروشگاهها میتوانند پیامهای تبلیغاتی متناسب با فصل، تخفیفها و محصولات جدید را نمایش دهند، مسیرها و خدمات داخلی را اطلاعرسانی کنند و محتوای تعاملی مانند نظرسنجی و پیشنهادات ویژه را فعال کنند. این پلتفرم باعث افزایش تعامل و وفاداری مشتریان و امکان سنجش تاثیر تبلیغات از طریق تحلیل دادهها میشود.
راهکارهای جامع ارتباطی مبیننت شامل زیرساختهای امن و پایدار برای شعب، دفاتر و شبکه فروش است و به سازمانها امکان میدهد ارتباطات داخلی و بینشعبهای خود را با کیفیت و امنیت بالاتری مدیریت کنند و هزینههای عملیاتی را کاهش دهند.
نمایشگاه بینالمللی ریتیل شو از ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود و بازدیدکنندگان محترم میتوانند از ساعت ۸ الی ۱۶، از غرفه مبیننت در سالن ۷ بازدید کرده و با راهکارهای سازمانی مبیننت آشنا شوند.