راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک مهر ایران شعبه‌های تعاملی دیجیتال خود را در سراسر کشور راه‌اندازی می‌کند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شعبه‌های تعاملی دیجیتال در سراسر کشور خبر داد. غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان یزد اعلام کرد که این بانک در برنامه جامع راهبردی خود علاوه بر ارائه خدمات قرض‌الحسنه، خدمات ضمانت‌نامه، ارزی و توسعه بانکداری دیجیتال را نیز دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان یزد با حضور غلامرضا فتحعلی مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم با اشاره به وضعیت مطلوب بانک در حوزه پرداخت تسهیلات، اظهار کرد: «بانک توانسته از ابتدای امسال بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰هزار فقره تسهیلات پرداخت کند که این رقم تا پایان سال به بیش از ۵ میلیون فقره افزایش خواهد یافت.»

همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان یزد

او با بیان اینکه در برنامه جامع راهبردی تلاش شده در کنار خدمات قرض‌الحسنه، خدمات ضمانت‌نامه و ارزی نیز در بانک ارائه شود، خاطرنشان کرد: «با توجه به سیاست‌های جدید بانک مرکزی، بانک تلاش می‌کند به عنوان یک بانک تخصصی قرض‌الحسنه خدمات جامعی را به مشتریان در این حوزه ارائه دهد.»

فتحعلی در تشریح برنامه جامع راهبردی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار کرد: «بر اساس تأکیدات برنامه هفتم توسعه، بانک‌ها موظفند در حوزه‌هایی نظیر اصلاح ساختار مالی، مهار تورم و کنترل نقدینگی، تقویت نظارت و انضباط مالی، حمایت از تولید و اشتغال و توسعه بانکداری دیجیتال گام بردارند که این موارد به‌صورت کامل در برنامه جامع راهبردی بانک مورد توجه قرار گرفته است.»

همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان یزد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: «بر مبنای راهبردها، ۳ طرح عملیاتی، بازاریابی و مالی تدوین شده که در آن‌ها پروژه‌ها، جهت‌گیری‌های بازاریابی و الزامات مالی بانک به‌صورت مشخص تبیین شده‌اند.»

فتحعلی تکمیل پروفایل مشتریان را یکی از پروژه‌های مهم بانک دانست و گفت: «این موضوع نقش کلیدی در ارائه خدمات متناسب با نیاز و ذائقه مشتریان و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها ایفا می‌کند.»

او همچنین از راه‌اندازی شعبه تعاملی دیجیتال آینده خبر داد و گفت: «برنامه‌ریزی لازم برای رونمایی از شعبه‌های تعاملی دیجیتال در سراسر کشور انجام شده است.»

همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان یزد

در ادامه این مراسم، حمیدرضا توسلی، عضو هیئت‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این همایش با اشاره به گسترش دامنه خدمات قرض‌الحسنه اظهار کرد: «امروز تلالو پرتو قرض‌الحسنه بخش گسترده‌ای از جامعه را دربرگرفته و هر روز شاهد ارائه رویکردها و خدمات جدید به گروه‌های متنوع‌تری از جامعه هستیم.»

او با اشاره به سند راهبردی تدوین‌شده بانک تصریح کرد: «در این سند، تمامی الزامات لازم برای اعتلای بانک و توسعه خدمات بر اساس ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی به‌صورت جامع پیش‌بینی شده و تحقق آن، همچون گذشته، نیازمند تداوم همراهی و همگرایی کارکنان است؛ موضوعی که خوشبختانه در سطح بانک به‌خوبی مشهود است.»

همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان یزد

در پایان این مراسم، از رؤسای شعب «مرکزی یزد»، «۲۲ بهمن» و «ابرکوه» به‌عنوان شعب برتر استان یزد و همچنین از «شهریار سکوتی» مدیر استان تقدیر شد.

گفتنی است، در این مراسم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر از بانوان بانک تجلیل شد.

منبع پایگاه اطلاع‌رسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.