راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مانیرو در شش عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

مانیرو یک پلتفرم فعال در حوزه فین‌تک و خدمات مالی است که تجربه خرید ارز سفر را به فرایند سریع، امن و شفاف تبدیل کرده است. این شرکت سامانه‌ای را فراهم کرده که امکان خرید آنلاین ارز و تحویل آن در ایران یا کشور مقصد را برای مسافران ارائه می‌دهد. مانیرو سرویس انتقال وجه بین‌المللی و پرداخت‌های بین‌المللی را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. در عرض یک سال و نیم، یک میلیون و صد هزار کاربر به مانیرو پیوسته‌اند و اکنون مانیرو در مسیر رشد بزرگ‌تری قرار دارد.

اکنون شرکت مانیرو جهت توسعه و تکمیل نیروی انسانی خود در شش عنوان شغلی؛ حسابدار ارشد، کارشناس توسعه کسب‌وکار، کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان، کارشناس تست نرم‌افزار، کارشناس شبکه‌های اجتماعی و دستیار مدیریت محصول دعوت به همکاری می‌کند.

حسابدار ارشد (Senior Finance Accountant)

شاخص‌های کلیدی:

  • ۵ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • کارشناسی ارشد مالی و حسابداری
  • Microsoft Excel – متوسط
  • همکاران سیستم – پیشرفته

شرح شغل و وظایف:

  • نظارت بر عملکرد و صحت داده‌های مالی و زیرمجموعه‌های آن
  • کنترل ثبت‌ها، دفاتر، اسناد و…. هر واحد و تلفیق آن‌ها در قالب گزارش
  • تهیه و ارائه صورت‌های مالی تلفیقی و گزارش‌های مدیریتی تحلیلی برای مدیریت ارشد طراحی و نظارت بر بودجه، جریان نقدی و تحلیل سود و زیان
  • کنترل حساب‌های دریافتنی، پرداختنی، انبار و هزینه‌ها
  • بررسی و تایید اظهارنامه‌های مالیاتی، ارزش افزوده برای کل مجموعه
  • برقراری نظم مالی بین واحدها و هماهنگی با حسابداران زیرمجموعه
  • ارائه پیشنهاد برای بهبود فرایندها و شفاف‌سازی مالی گروه

شرایط احراز:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد حسابداری یا رشته‌های مرتبط در این زمینه
  • حداقل ۵ سال سابقه مرتبط
  • تسلط کامل به نرم‌افزارهای مالی (ترجیحاً همکاران سیستم) و Excel پیشرفته
  • آشنایی با قوانین مالیاتی، بیمه، کار و ارزش افزوده
  • مهارت بالا در تحلیل مالی و تهیه گزارش‌های مدیریتی جامع
  • دقت، صداقت، مهارت ارتباطی قوی و توان مدیریت تیم‌های مالی مختلف

کارشناس توسعه کسب‌وکار (Business Development)

شاخص‌های کلیدی:

  • ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • کارشناسی مدیریت / بازرگانی / کسب و کار یا اقتصاد یا مهندسی صنایع

شرح شغل و وظایف

  • رصد و بررسی رقبا و ارائه گزارش ماهانه از رقبا
  • رصد و تحلیل بازار کشورها و شناسایی فرصت‌های توسعه کسب‌و‌کار
  • تهیه پروپزال ها، ارائه ها، مستندسازی و گزارش‌های رسمی کسب‌وکار و …
  • جمع آوری و تحلیل و بررسی داده‌های کسب‌وکار
  • تحلیل فرایند و بهینه‌کردن مسیر مشتری در پلتفرم (Customer Journey)
  • توانایی مستندسازی نیازهای کشف‌شده مشتری
  • شناسایی فرصت‌های جدید کسب‌وکار
  • تعریف همکاری‌های جدید با شرکای تجاری و پارتنرهای کسب‌وکار
  • همکاری با تیم‌ محصول برای راهکارهای اجرایی مناسب

مهارت ها:

  • تسلط قابل قبول به زبان انگلیسی در بیان و نوشتار
  • تسلط نسبی در کار کردن با ابزارهای هوش مصنوعی
  • آشنایی نسبی در کار با نرم افزارهای هوش تجاری و تحلیل داده
  • توانایی برقراری ارتباط موثر و کار تیمی
  • توانایی کار و تصمیم‌گیری در فضای عدم قطعیت
  • قدرت حل مسئله

کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان (Customer Support Specialist)

شاخص‌های کلیدی:

  • ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه

شرح شغل و وظایف:

  • پاسخگویی به تماس و چت به صورت زنده و برخط
  • ثبت اطلاعات مورد نیاز از قبیل اطلاعات حساب های مشتری، سوابق تعاملات مشتری، سوالات، شکایات و نظرات، دلیل تماس، موارد قابل پیگیری و … در پنل مربوطه
  • ثبت تیکت های مورد نیاز و پیگیری روند آن ها
  • رسیدگی و پیگیری شکایات مشتریان
  • پیگیری اختلالات فنی پیش آمده در فرایند پاسخگویی
  • محقق سازی فرایندهای تجربه مشتری از طریق تماس خروجی
  • رسیدگی به فرایندهای کسب و کاری از قبیل پیگیری مطالبات و …

مهارت‌ها:

  • آشنایی با فنون مذاکره
  • مبانی پشتیبانی مشتریان
  • شنوندگی فعال و هوش عاطفی قابل اتکاء
  • توانایی کار با کامپیوتر
  • سرعت تایپ بالا
  • حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
  • خونسرد و آروم با توانایی مدیریت شرایط بحران

کارشناس تست نرم‌افزار (Quality Assurance Engineer)

شاخص‌های کلیدی:

  • ۳ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • کارشناسی کامپیوتر / فناوری اطلاعات
  • Microsoft Visual Studio – متوسط
  • Sql Server – مقدماتی
  • GIT – مقدماتی
  • Selenium – متوسط

شرح شغل و وظایف:

  • تعامل با تیم محصول: همکاری نزدیک با مدیران محصول و توسعه‌دهندگان جهت درک عمیق نیازمندی‌ها (Requirements) و تبدیل آن‌ها به سناریوهای تست دقیق.
  • طراحی تست: طراحی، نگهداری و مستندسازی Test Case و Test Scenarioهای جامع و ساختاریافته.
  • مدیریت باگ: شناسایی، ثبت و پیگیری دقیق باگ‌ها در GitLab Issues و اطمینان از رفع کامل آن‌ها.
  • اجرای تست: انجام انواع تست‌های Functional و Non-functional بر روی فیچرهای جدید و سیستم‌های موجود.

مهارت‌ها:

  • ۱. مفاهیم و متدولوژی:
    • تسلط بر مفاهیم پایه QA و چرخه حیات تست نرم‌افزار (STLC).
    • آشنایی عمیق با انواع تست‌های Functional و Non-functional.
    • تجربه کار با ابزارهای مدیریت تست کیس (Test Case Management Tools).
  • ۲. ابزارهای فنی و دیتابیس:
    • تسلط بر تست API و کار با ابزارهای Postman و Swagger.
    • آشنایی مناسب با SQL
    • آشنایی با سیستم کنترل نسخه Git.
  • ۳. اتوماسیون و پرفرمنس (مزیت رقابتی):
    • تجربه عملی در خودکارسازی تست‌ها (Test Automation) با ابزارهایی نظیر Playwright یا Selenium.
    • تجربه اجرای تست‌های بار و فشار (Load Testing) با ابزارهایی مانند k6 یا JMeter.
    • آشنایی با مفاهیم DevOps و فرآیندهای CI/CD.

ویژگی‌های فردی و رفتاری:

  • نظم و دقت بالا: توجه به جزئیات در محصولات مالی حیاتی است.
  • انعطاف‌پذیری: توانایی تطبیق با تغییرات و اولویت‌های شناور در محیط استارتاپی/فین‌تک.
  • روحیه کار تیمی و توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای فنی و غیرفنی.

کارشناس شبکه‌های اجتماعی (Senior Social Media Specialist)

شاخص‌های کلیدی:

  • ۲ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • زبان انگلیسی-پایین تر از متوسط

شرح شغل و وظایف:

  • مدیریت و به‌روزرسانی شبکه های اجتماعی (لینکدین- دوتا اینستاگرام – تلگرام – بله و توییتر)
  • تولید محتوای متنی و تصویری و ویدیویی متناسب با برند مانیرو
  • تدوین تقویم محتوایی و زمان بندی انتشار
  • رصد و تحلیل عملکرد محتوا و ارایه گزارش ماهانه
  • پاسخگویی به مخاطبان و مدیریت ارتباطات آنلاین شبکه های اجتماعی
  • پایش رقبا در شبکه های مجازی و ارایه ایده های خلاقانه برای رشد برند
  • همکاری با تیم طراحی و مارکتینگ و محصول

مهارت‌ها:

  • تسلط بر مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای مرتبط
  • توانایی تولید محتوا شامل سناریو نویسی- کار با هوش‌های مصنوعی (مرتبط با حوزه گرافیک و ویدیو)
  • تسلط کار با نرم افزارهای ساده ادیت شبکه های اجتماعی (کپ کات و…)
  • توانایی کار با فتوشاپ یا کانوا و…
  • آشنایی با اصول کپی رایتینگ و استوری تلینگ
  • درک درست از الگوریتم های شبکه های اجتماعی
  • آشنایی با سیو و هشتک گذاری
  • مهارت کار تیمی

دستیار مدیر محصول (Associate Product Manager)

شرح وظایف کلیدی:

  • تبدیل نیازها به فیچر، User Story و آیتم‌های بک‌لاگ، و به‌روزرسانی مداوم بر اساس ارزش کسب‌وکاری
  • حضور فعال در جلسات برنامه‌ریزی و بازبینی، پاسخ‌گویی به سوالات فنی-کسب‌وکاری، تعریف معیار پذیرش
  • تجربه در مستندسازی و مدیریت دانش محصول جهت هدایت بهتر تیم و یکپارچگی تصمیم‌ها
  • همکاری نزدیک با ذی نفعان مختلف مثل تیم فنی، فروش و مارکتینگ برای اطمینان از موفقیت محصول
  • تحلیل رقبا و بررسی نمونه‌های موفق داخلی و بین‌المللی

مهارت ها:

  • حداقل ۲ سال تجربه در مدیریت محصول (ترجیحاً در شرکت‌های بزرگ یا نقش مشابه در استارتاپ)
  • تجربه عملی در صنعت نرم‌افزار و کار در پروژه‌های پرفشار و پرابهام
  • توانایی تدوین و مدیریت Product Backlog، User Story، Acceptance Criteria
  • توانایی حل مسئله، تحلیل نیازها و ساخت چارچوب‌های تصمیم‌گیری
  • توانایی ارتباط مؤثر با ذی‌نفعان متنوع از مشتری تا تیم فنی
  • روحیه یادگیری بالا، دقت و توانایی کار تیمی
  • تسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه و نگارش مستندات
  • آشنایی با اصول UI/UX و تجربه کاربری
  • تحلیل رقبا، روندهای بازار و استانداردهای مرتبط با حوزه محصول
  • توانایی مستندسازی شفاف نیازها و فیچرها به شکلی قابل‌فهم برای تیم فنی و ذی‌نفعان غیر فنی – تسلط نسبی بر مفاهیم چابک (Agile/Scrum) و توانایی کار منظم در کنار تیم توسعه نرم‌افزار

علاقه‌مندان و واجدان شرایط می‌توانند رزومه کاری و تحصیلی خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در عنوان ایمیل به آدرس ایمیل Info@moneyro.app ارسال کنند.

منبع مانیرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.