پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
اسنپمارکت از قابلیت «خرید راحت» رونمایی کرد؛ تجربهای هوشمندتر برای خرید آنلاین سوپرمارکتی
اسنپمارکت از قابلیت جدیدی با نام «خرید راحت» رونمایی کرده است که تجربه خرید آنلاین سوپرمارکتی را سادهتر، راحتتر، سریعتر و هوشمندتر میکند. این قابلیت به کاربران کمک میکند خرید خود را از «محصولات مورد نیاز» شروع کنند و در کمترین زمان، بهترین فروشگاههای اطراف را برای تکمیل سبد خریدشان پیدا کنند.
شروع خرید از کالاهای مورد نیاز کاربر، نه از فروشگاه
به گزارش روابط عمومی اسنپمارکت، در «خرید راحت» اسنپمارکت، کاربران ابتدا محصولات موردنظرشان را از جستوجو یا دستهبندی یک به یک به سبد خرید اضافه میکنند، بدون اینکه از ابتدا مجبور باشند یک فروشگاه خاص را انتخاب کنند. پس از تکمیل سبد خرید، با زدن کلید «ادامه فرایند خرید» اسنپمارکت بهصورت هوشمند، نزدیکترین فروشگاههایی را که میتوانند سفارش را تامین و ارسال کنند، نمایش میدهد و آنها را بر اساس معیارهای میزان پوشش کالاهای سبد خرید، قیمت نهایی و زمان و شیوه ارسال مرتب میکند.
انتخاب بهترین قیمت و بهترین گزینه با مقایسه سریع فروشگاهها در یک نگاه
یکی از مهمترین مزایای «خرید راحت» این است که کاربران میتوانند تا ۷ فروشگاه اطراف خود را در یک صفحه مقایسه کنند و دقیقاً ببینند هر فروشگاه چه میزان از سبد خریدشان را پوشش میدهد و هزینه نهایی خرید از هر کدام چقدر خواهد بود. این تجربه، تصمیمگیری را بسیار سادهتر میکند.
امکان جایگزینی هوشمند کالاهای ناموجود
در صورتی که یک کالا در فروشگاه انتخابی ناموجود باشد، ابزار جایگزینی هوشمند به کاربر کمک میکند بهسرعت محصولات مشابه و موجود را ببیند و با یک لمس ساده، آنها را جایگزین کند. این قابلیت باعث میشود «ناموجود بودن» یک کالا به بنبست خرید تبدیل نشود.
تجربهای سریعتر، مطمئنتر و شفافتر
مهمترین تغییری که کاربران اسنپمارکت در این تجربه با آن روبهرو میشوند، راحتتر شدن فرایند خرید آنلاین کالای سوپرمارکتیست چرا که:
- فقط یکبار سبد خرید خود را میسازند.
- فروشگاههای اطراف را بهصورت شفاف مقایسه میکنند.
- امکان مقایسه قیمت در فروشگاههای مختلف را به دست میآورد.
- بدون اتلاف وقت، بهترین گزینه را انتخاب میکنند.
- به صفحه فروشگاه مورد نظر هدایت میشود تا امکان استفاده از تخفیفها و سایر پیشنهادهای فروشگاه را هم به دست آورد.
پاسخ به موقع به نیازهای فوری کاربر و صرفهجویی در زمان
اضافه شدن این قابلیت به کاربران امکان میدهد که به نیازهای خرید خود در لحظه پاسخ دهند و به جای صرف زمان برای پیدا کردن کالای مورد نیاز در فروشگاههای مختلف، فقط آنها را به کمک قابلیت «خرید راحت» به سبد خرید خود اضافه کنند. اسنپمارکت نزدیکترین فروشگاهها را پیدا میکند و اگر کالایی موجود نباشد، بهترین جایگزین را به کاربر پیشنهاد میدهد. به این ترتیب تجربه خرید کاربر به سادهترین روش و در کوتاهترین زمان رقم میخورد.
با راهاندازی «خرید راحت»، اسنپمارکت یک گام دیگر به سمت تبدیل شدن به یک دستیار هوشمند خرید روزمره برای کاربران ایرانی نزدیک شد و تجربه خرید آنلاین را از یک رفتار موردی به یک سبک زندگی برای کاربران اقتصاد دیجیتال تبدیل کرد.
