راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور مشتریان وفادار بیمه‌بازار در این شرکت به بهانه روز بیمه و روایت آنها از خرید آنلاین بیمه

امسال به مناسبت روز بیمه، بیمه‌ بازار میکروفن را به دست کاربرانش سپرد؛ کاربرانی که تجربه‌های واقعی‌شان سال‌هاست مسیر خرید بیمه در این پلتفرم را معنا می‌دهد. در فضایی صمیمی تعدادی از مشتریان وفادار بیمه‌ بازار با حضور در دفتر این شرکت، روایت‌هایی از تجربه خود در حوزه خرید آنلاین بیمه ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه‌بازار، این رویداد بخشی از تلاش‌ بیمه‌ بازار برای شنیدن بی‌واسطه صدای کاربران و استفاده از بازخوردهای آنان در طراحی مسیر آینده خدمات حوزه بیمه بود.


تجربه‌ای که مسیر خرید بیمه را تغییر داد


مصطفی پرتویان، ۴۷ ساله و از مشتریان قدیمی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه، گفت که نخستین‌بار به‌دلیل امکان مقایسه قیمت‌ها و سهولت خرید آنلاین با بیمه‌بازار آشنا شده است.

به گفته او، تجربه خرید دیجیتال از بیمه‌ بازار همان ابتدا آن‌قدر ساده و روان بود که ترجیح داد روش سنتی خرید حضوری را کنار بگذارد.

او بیمه‌بازار را در یک جمله این‌گونه توصیف می‌کند: «بیمه‌‎بازار یعنی امنیت.»


جرقه اعتماد از یک تعامل کوچک


فردین علیزاده، ۳۱ ساله و فعال حوزه پخش فرآورده‌های نفتی، حدود چهار سال است از بیمه‌ بازار استفاده می‌کند.

شاید جالب‌ترین قسمت روایت آقای علیزاده نحوه آشنایی او با بیمه‌بازار است؛ او به واسطه شغلش از طریق شنیدن تبلیغ رادیویی بیمه‌ بازار با این پلتفرم آشنا شد، اما آنچه به گفته خودش «اعتماد بلندمدت» را ایجاد کرده، پشتیبانی و هدایت مستمر برای انتخاب درست بیمه‌نامه بوده‌است.

آقای علیزاده گفت: «حس امنیت و اطمینان از پیگیری و پشتیبانی، دلیل انتخاب من است.»


انتخابی آسان در میان مشغله‌های روزانه


فرشته ترکاشوند، ۳۰ساله و خانه‌دار از کاربران باسابقه بیمه‌ بازار است، او توضیح داد که دلیل اولیه انتخاب این پلتفرم، قیمت رقابتی و امکان مقایسه آنلاین بوده است؛ اما تداوم استفاده او نتیجه‌ سهولت و سادگی تجربه خرید است.

خانم ترکاشوند گفت: «راحتی استفاده برای من که یک زن خانه‌دار با مشغله‌های گوناگون هستم، باعث شد خرید بیمه آنلاین تبدیل به یک عادت مطمئن شود.»

عادتی که نه تنها او را تبدیل به مشتری وفادار بیمه‌بازار کرده است، بلکه همواره بیمه‌بازار را به همه دوستان و خانواده‌اش پیشنهاد می‌دهد.


بستری امن و مقرون‌به صرفه برای خرید بیمه


امیر شاهمرادی، ۳۵ ساله و کارمند، از سال ۱۴۰۰ مشتری بیمه‌بازار بوده است.

او معتقد است تنوع شرکت‌های بیمه، سادگی خرید و ارائه تخفیف‌های معتبر، مهم‌ترین دلایل انتخاب او بوده است. او همچنین درخصوص بیمه‌ بازار گفت: «بیمه‌بازار برای من تداعی‌ یک انتخاب امن و مقرون‌به‌صرفه است.»

شاهمرادی در آخر اشاره می‌کرد که اطمینان از امنیت پرداخت و تراکنش‌های مالی در بستر بیمه‌بازار نقش مهمی در شکل‌گیری اعتماد او به بیمه‌بازار داشته است.


بیمه‌بازار هم‌قدم با کاربر در مسیر خرید بیمه


روایت‌هایی که مشتریان وفادار بیمه‌ بازار از تجربه خرید و سال‌ها همراهی بیان کردند، نشان می‌دهد که برای کاربران بیمه‌بازار، عوامل مشترکی مانند سهولت خرید، شفافیت قیمت‌ها، مشاوره و پشتیبانی قابل اتکا بیشترین نقش را در انتخاب و تداوم استفاده از خدمات دیجیتال بیمه‌ای دارد.

بیمه‌بازار اعلام کرد این رویداد بخشی از رویکرد این شرکت در توجه به تجربه واقعی کاربران، شناسایی نقاط بهبود و توسعه خدمات مبتنی بر نیازهای واقعی جامعه است.

این مجموعه تأکید کرد که «شنیدن صدای کاربران» تنها یک رویداد مناسبتی نیست، بلکه یکی از پایه‌های اصلی رویکرد بیمه‌بازار در بهبود مستمر تجربه خرید بیمه است.

منبع بیمه‌ بازار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.