راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز فروش بلیت زودهنگام سومین رویداد برند کارفرمایی

سومین رویداد برند کارفرمایی ۱۷ آذرماه در سالن هماش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. این رویداد که به همت کارخانه نوآوری راه‌کار و با همراهی کسب‌وکارهای نوآور ایران برگزار خواهد شد به موضوعات و اولویت‌های مختلفی ازجمله الگوها و راه‌حل‌های جذب و نگهداشت استعدادها در شرایط بی‌ثباتی اقتصادی، تجربه کارکنان و احساس تعلق سازمانی، فرهنگ سازمانی و نقش رهبران در دوران بحران، استراتژی‌های خلاقانه برای انگیزش کارکنان در رکود، آینده منابع انسانی در مواجهه با هوش مصنوعی و داده‌محوری، نقش ارتباطات داخلی، برند و رسانه در ساخت تصویر کارفرمایی پایدار، بررسی شاخص‌های جدید در سنجش برند کارفرمایی در ایران و مهم‌تر دغدغه‌ها و زیست‌جهان نیرو انسانی در ایران امروز خواهد پرداخت.

فروش بلیت ‌زودهنگام این رویداد از طریق سایت ایوند آغاز شده و علاقمندان و متقاضیان می‌توانند در یک فرصت محدود آن را تهیه کنند.

رویداد برندکارفرمایی در دو دوره قبل میزبان بیش از ۲۰۰۰ چهره کسب‌وکاری، مدیران و کارشناسان منابع انسانی، علاقمندان به حوزه‌های مرتبط همچون روابط عمومی، برند، تبلیغات و… بوده و در کنار بخش کنفرانس و محتوایی خود چهره‌ها و برندهای برگزیده این حوزه را هم معرفی و تقدیر کرده است.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت زودهنگام به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.