پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
رونمایی از هویت برند جدید شرکت آلیاسیس ارتباط در کیش اینوکس ۲۰۲۵
در دوازدهمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۵ و در غرفهی آلیاسیس ارتباط، از هویت برند جدید و کاراکترهای برند این شرکت با حضور مدیرعامل، قائممقام مدیرعامل و مدیران واحدها رونمایی شد؛ هویتی که بازتاب مرحلهی تازهای از رشد و توسعه آلیاسیس ارتباط است.
تغییر افق دید در مواجهه با دگرگونیهای بازار، فناوری و نیازهای کاربران
در ابتدای مراسم رونمایی از این هویت جدید، احسان مهاجر مدیرعامل آلیاسیس ارتباط، با سه واژه صحبتهایش را شروع کرد: «هدف، چارچوب و برند.» او «هدف» را فلسفه وجودی هر کسبوکار، «چارچوب» را مجموعه قواعد و ابزارها برای رسیدن به آن هدف و «برند» را لباسی دانست که اگر درست و متناسب انتخاب شود، هویت واقعی سازمان را نمایان میکند.
به گفته مدیرعامل شرکت آلیاسیس ارتباط، آنچه در این رویداد اتفاق افتاد فراتر از تغییر لوگو یا رنگ است؛ تغییر افق دید سازمان در مواجهه با دگرگونیهای بازار، فناوری و نیازهای کاربران. آلیاسیس ارتباط پس از عبور از مرحله «رشد» و کسب اعتماد بازار، امروز خود را در مرحله «توسعه» میبیند و هویت جدید، پاسخی است به نیاز شرکت برای «لباسی تازه و متناسب با مقیاس جدید فعالیتها و مسئولیتها».
در توضیح عناصر اصلی هویت جدید آلیاسیس ارتباط، بر چند محور تأکید شد که عبارتند از: «سادگی و قابلفهم بودن برای مخاطب»، «شفافیت میان گفتهها و عملکرد سازمان»، «اعتماد بهعنوان دارایی کلیدی امروز – که با شعارYour Trusted Tech Partner برجسته شده است»، «امکان توسعه آینده برند در زبانها و بازارهای مختلف؛» و «فرهنگ تکنوکراتیک مبتنی بر خرد، داده و تجربه». این فرهنگ کاری بر سه اصل استوار معرفی شد: «مدیریت ریسک»، «مدیریت تغییر» و «مدیریت عملکرد».
احسان مهاجر همچنین به پرسش درباره فاصله نسبتاً کوتاه میان ریبرندینگ قبلی و تغییر فعلی پاسخ داد و دلیل اصلی را سرعت تحول سازمان و عبور سریع از مرحله رشد به مرحله توسعه دانست؛ تغییری که پارادایم ذهنی شرکت را جابهجا کرده و بازنگری در هویت برند را ضروری ساخته است.
آغاز یک فصل تازه برای آلیاسیس ارتباط
مدیرعامل آلیاسیس ارتباط در پایان گفت: «ما برند را تغییر ندادیم برای یک ظاهر جدید؛ برند را تغییر دادیم تا خودِ واقعی امروزمان را نشان بدهیم. این آغاز یک فصل تازه است؛ فصلی که در آن رشد تبدیل میشود به توسعه، و حضور تبدیل میشود به اثر. این فقط ریبرندینگ نیست؛ این ادامهی داستان ماست؛ داستانی که آن را با هم خواهیم خواند.»
در ادامه، قائممقام مدیرعامل و مدیران واحدهای نوآوری، توسعه فروش، تعالی کسبوکار، بازرگانی، بازاریابی، فنی و انبار شرکت آلیاسیس نیز از منظر خود به نقش این تغییر در تداوم کسبوکار مشتریان و تقویت فرهنگ تکنوکراتیک اشاره کردند.
ویدیوی مرتبط با ریبرندینگ آلیاسیس ارتباط نیز در ادامه قابل مشاهده است.