راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سمینار بانکداری جامع، ویژه مدیران و کارشناسان بانک مرکزی

سمینار «بانکداری جامع» با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی حوزه اقتصاد صبح روز ۱۴ بهمن‌ماه ویژه کارشناسان بانک مرکزی برگزار شد. در این مراسم دکتر اکبر کمیجانی (قائم‌مقام بانک مرکزی)، دکتر علی دیواندری (رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی) به بیان سخنانی در خصوص بانکداری در ایران، نیازها و ضرورت‌های آن پرداختند و سپس پروفسور دیمیتری توماسوس (استاد اقتصاد مالی دانشگاه آکسفورد)، رودی لنگ (رئیس گروه مؤسسات مالی مازارس و رئیس شاخه انگلستان مازارس در حوزه حسابرسی و مشاوره مالیاتی)، مارتن مول (مدیر سابق عملیات coo)، دکتر ناصر همایون پور (مدرس دانشگاه) و دکتر امیرحسین داوودیان (مدرس دانشگاه) به سخنرانی پرداختند.

Universal-Banking-way2pay-index-94-11-18

همچنین در این مراسم علی کرمانشاه (معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی)، بهمن مسگرها (معاون اداری و مالی بانک مرکزی) و دیگر مدیران و کارشناسان بانک مرکزی حضور داشتند.

گفتنی است پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی سمینار آموزشی «‌‌Banking Transformation» را با موضوع تحول در بانکداری با استفاده از چارچوب‌های استاندارد بین‌المللی و روندهای نوین بانکداری الکترونیک در روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه برای عموم علاقه‌مندان برگزار کرده بود.

منبع: پژوهشکده پولی و بانکی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.