پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
اسنپپی صفحه اختصاصی کد تخفیف راهاندازی کرد؛ دسترسی آسانتر کاربران به تخفیفات در خریدهای اعتباری
اسنپپی در جدیدترین اقدام خود و با هدف بهبود تجربه خرید کاربران، صفحه اختصاصی «کد تخفیف اسنپپی» را راهاندازی کرده است. این صفحه با گردآوری مجموعهای از کدهای تخفیف فعال فروشگاهها، برندهای معتبر و تخفیفهای ارائهشده توسط خود اسنپپی، امکان دسترسی یکپارچه به تخفیفها را برای کاربران فراهم میکند و تجربه خریدی آسانتر و مقرونبهصرفهتر را رقم میزند.
به گزارش روابط عمومی اسنپپی، کاربران میتوانند با مراجعه به این نشانی، فهرست کامل تخفیفهای موجود را در دستهبندیهای متنوع مشاهده کنند. این صفحه به کاربران این امکان را میدهد تا خریدهای خود را با استفاده از اسنپپی هوشمندانهتر کرده و با استفاده از این امکان، مبلغ خرید خود را کاهش دهند.
این قابلیت نهتنها برای خریدهای آنلاین، بلکه در بسیاری از فروشگاههای حضوری نیز فعال است تا دسترسی به تخفیفها برای همه کاربران سادهتر از همیشه باشد. همچنین در این صفحه بخشی برای اطلاعرسانی تخفیفهای جدید در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که تمایل دارند، با وارد کردن شماره تماس خود، بهمحض انتشار از تازهترین کدهای تخفیف مطلع شوند.
بستری نو برای ارتباط سریع و مؤثر
راهاندازی این صفحه، بستر تازهای برای تعامل مؤثر میان فروشگاهها و خریداران ایجاد کرده است. فروشگاهها و برندهای همکار میتوانند با ارائه تخفیفهای دورهای و هدفمند، مشتریان بیشتری جذب کنند و در مقابل، کاربران با دسترسی آسان به این تخفیفها، فرصت مدیریت بهتر هزینههای خود را خواهند داشت. این فرآیند به یکپارچهسازی ارتباط میان پذیرندگان و خریداران کمک میکند و تجربهای روان و منسجم برای هر دو طرف به همراه دارد.
سهولت دریافت و اعمال تخفیفها
فرایند استفاده از کدهای تخفیف نیز ساده و سریع است. کاربران تنها با چند کلیک میتوانند کد مورد نظر را انتخاب کرده و هنگام خرید آنلاین یا حضوری، آن را اعمال کنند. راهاندازی صفحه کد تخفیف در کنار خدمات دیگری مثل پرداخت قسطی، در راستای هدف کلی اسنپپی برای ایجاد تجربهای راحتتر و مقرونبهصرفهتر از خرید است؛ تجربهای که کاربران بتوانند با کمترین پیچیدگی و در کوتاهترین زمان، خریدهای خود را انجام دهند و از امکانات پرداخت متنوعتری بهرهمند شوند.