راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه‌های غرفه میلی در الکامپ ۱۴۰۴

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ صبح روز سوم مهر ماه کار خود را رسماً آغاز کرد و در این نمایشگاه میلی به عنوان یکی از بازیگران نوآور در صنعت طلای آنلاین ایران حضوری فعال و همه جانبه دارد. این نمایشگاه مانند تجربه سال‌های گذشته گردهمایی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد بود و فرصتی است تا توانمندی‌های اکوسیستم دیجیتال ایران معرفی و فعالان این با مخاطبان و کاربران این عرصه تعامل داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی میلی، غرفه این شرکت در سالن‌های ۸ و ۹ قرار گرفته و به‌عنوان یکی از بازیگران طلای آنلاین ایران در الکامپ ۱۴۰۴ حضوری فعال خواهد داشت. بازدیدکنندگان می‌توانند در تمام روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۶ با حضور در غرفه میلی، هم‌زمان با تجربه یک فضای تعاملی در حوزه طلا، با تیم مدیریتی و کارشناسان میلی گفت‌وگو کنند.

از صبح روز پنج شنبه و هم‌زمان با آغاز رسمی نمایشگاه، که غرفه «میلی» مجموعه‌ای از برنامه‌های تعاملی را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است. یکی از این برنامه‌ها نمایش یک میلی‌گرم طلا به‌عنوان کوچک‌ترین واحد سرمایه‌گذاری است؛ رویکردی که امکان مشاهده عینی و ملموس ارزش طلا را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. همچنین برنامه‌ای با عنوان «گردونه شانس» در نظر گرفته شده که قرار است با جوایز کوچک طلایی و سازوکار ثبت‌نام و معرفی کاربران، جنبه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی به حضور میلی در این رویداد بدهد.

در کنار این موراد، کارت هدیه طلا به‌عنوان یکی از محصولات جدید معرفی خواهد شد؛ کارتی که قابلیت اضافه‌شدن به حساب کاربری یا نقد شدن را دارد و می‌تواند برای هدیه‌دادن به دوستان یا همکاران استفاده شود.

امیرحسین صدقی، مدیر روابط عمومی میلی با اشاره به اهمیت حضور میلی در الکامپ گفت: «ما به الکامپ آمده‌ایم تا نشان دهیم طلا دیگر صرفاً یک دارایی سنتی نیست. طلا می‌تواند بخشی از زندگی دیجیتال مردم باشد؛ درست در کنار سایر ابزارهای مالی که هر روز استفاده می‌کنیم. هدف ما این است که بازدیدکنندگان غرفه میلی، طلا را هم ببینند، هم لمس کنند و هم تجربه‌ای واقعی از آینده سرمایه‌گذاری آنلاین داشته باشند.»

او تأکید کرد: «پس از تجربه بحران‌های اخیر در صنعت، نیاز بود که میلی تعاملات خود را افزایش دهد و الکامپ فرصتی است برای بازسازی اعتماد، گفت‌وگو با نهادهای تنظیم‌گر و نمایش دستاوردهای یک تیم که توانسته بزرگ‌ترین جامعه کاربری آنلاین طلا را در ایران شکل دهد.»

میلی تاکنون موفق شده بیش از ۱۲ میلیون کاربر را جذب کند و با راه‌اندازی ۱۲ شعبه حضوری در سراسر کشور، پیوندی میان خدمات آنلاین و تجربه فیزیکی ایجاد کند. محصولات جدیدی همچون میلی‌پرو، کارت‌های هدیه و طرح‌های سرمایه‌گذاری خرد، بیانگر تلاش این مجموعه برای دموکراتیزه‌کردن دسترسی به بازار طلا و ایجاد شفافیت در بازاری است که سال‌ها در انحصار فضای سنتی قرار داشت.

غرفه میلی از ساعات ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه با استقبال کاربران همراه شده و این روند در روزهای آینده با برنامه‌های تعاملی پیش‌بینی‌شده ادامه خواهد داشت.

منبع میلی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.