راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رتبه نخست «نشان ملی رضایت و اعتماد مشتریان در طراحی و تولید تجهیزات بانکی» توسط شرکت توسعه و نوآوری شهر

شرکت توسعه و نوآوری شهر در دهمین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات برترین شرکت‌های ایران، نشان ملی و رتبه نخست در رضایت و اعتماد مشتریان در طراحی و تولید تجهیزات بانکی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نوآوری شهر، این اجلاس روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۴ با حضور مقامات عالی‌رتبه دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و بیش از ۱۲۰۰ مجموعه صنعتی و خدماتی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که شرکت توسعه و نوآوری شهر نیز در این رویداد ملی حضور پررنگی داشت.

در این اجلاس، شرکت توسعه و نوآوری شهر پس از بررسی کارشناسی محصولات و مستندات ارائه شده توسط تیم داوری، به پاس دستاوردها و خدمات ارزشمند خود در حوزه صنعت بانکداری، موفق به دریافت چهار جایزه ملی شد.

جوایز زیر به میثم نمازی، مدیرعامل مجموعه توسعه و نوآوری شهر اهدا شد:

  •  نشان برترین انتخاب ملی در تأمین تجهیزات بانکی
  •  نشان ملی رتبه نخست در کسب رضایت و اعتماد مشتریان در طراحی و تولید تجهیزات حرفه‌ای بانکی
  •  جایزه ملی نوآوری و خلاقیت در توسعه کارآفرینی و خدمت‌رسانی در صنعت بانکداری ایران

در میان برندهای برتر بخش خصوصی تنها تعداد محدودی از شرکت‌های شاخص فرصت سخنرانی در جایگاه اصلی را داشتند که شرکت توسعه و نوآوری شهر یکی از آن برندهای تأثیرگذار و مطرح بود.

میثم نمازی در سخنرانی خود در این اجلاس گفت: «از زمانی که در وزارت امور اقتصادی و دارایی، سند بانکداری دیجیتال کشور تصویب و به بانک‌ها ابلاغ شد، شرکت توسعه و نوآوری شهر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و معاونت برنامه‌ریزی بانک شهر مأموریت یافت تا پلتفرم بانکداری دیجیتال را در بانک شهر پیاده‌سازی کند و زمینه‌ساز تحول دیجیتال در این بانک باشد. در همین راستا دو خط کسب‌وکاری پرداخت‌های حضوری و غیرحضوری برای شرکت تعیین شد تا مجموعه‌ای کامل از خدمات بانکداری دیجیتال و بانکداری باز را در اختیار مشتریان محترم بانک شهر قرار دهیم و محصولات متنوعی برای آنها فراهم کنیم.»

او افزود: «یکی از مهم‌ترین خطوط کسب و کار شرکت، پیشخوان‌های شهرنت هستند که در حال حاضر در ۱۷۰ شهر کشور فعال‌اند. این پیشخوان‌ها اکنون بیش از ۸۰ درصد خدمات بانکی را بر پایه سرویس‌هایی مانند هوش مصنوعی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه پوشش می‌دهند و هدف‌گذاری ما این است که شهرنت‌ها به یک سوپرمارکت مالی تبدیل شود، جایی که تمامی خدمات بانکی و مالی در دسترس مشتریان باشد. در کنار این، اپلیکیشن همراه شهرپلاس نیز بیش از دو میلیون مخاطب فعال دارد و بخش بزرگی از خدمات بانکداری غیرحضوری را پشتیبانی می‌کند.»

میثم نمازی، مدیرعامل توسعه و نوآوری شهر همچنین با اشاره به راهبردهای آینده شرکت گفت: «در حال حاضر در حال توسعه محصولات و تکمیل سبد سرویس در پایانه‌های حضوری و غیرحضوری بانک شهر هستیم. همچنین آمادگی داریم از طریق همکاری‌های استراتژیک، پلتفرم‌های مشترک و محصولات نوآورانه‌ای عرضه کنیم که هم باعث ارتقای خدمات پولی و بانکی شده و هم موجب رضایت مشتریان شود.»

او در پایان با قدردانی از حمایت‌های سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر و همکاری معاونت فناوری اطلاعات و معاونت برنامه‌ریزی بانک، هلدینگ فناوری اطلاعات و هیئت‌مدیره شرکت تأکید کرد: «تمامی این موفقیت‌ها مرهون زحمات سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد شرکت است؛ همکارانی که با تلاش و تخصص خود زمینه‌ساز تحقق این دستاوردها شدند.»

این موفقیت‌ها در شرایطی حاصل شد که اجلاس امسال برای نخستین بار با رویکرد ویژه به معرفی برندهای نوآور و خلاق در ارائه خدمات بانکی از طریق نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها پرداخت و مجموعه توسعه و نوآوری شهر با دریافت این افتخارات بار دیگر به‌عنوان یکی از برندهای برتر نرم‌افزارهای تخصصی بانکی معرفی و در حضور مقامات عالی‌رتبه و نمایندگان رسانه‌ها مورد تقدیر قرار گرفت.

منبع شرکت توسعه و نوآوری شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.