پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حضور آروان در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بینالمللی الکامپ ۱۴۰۴
کمتر از چند روز دیگر بیستوهشتمین نمایشگاه الکامپ کشور با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت در حوزههای تکنولوژی، فناوری و الکترونیک شروع بهکار خواهد کرد. این نمایشگاه در روزهای ۳ تا ۶ مهر ۱۴۰۴ در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود و آروانکلاد امسال هم در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بینالمللی میزبان علاقهمندان و دنبالکنندگان حوزه تکنولوژی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی آروانکلاد، این شرکت که سال گذشته موفق به دریافت جایزه «نوآوری و ابتکار در تعامل با بازدیدکنندگان» از سوی نظام صنفی رایانهای تهران شد، امسال نیز قصد دارد با اشتراک دانش در انواع محصولات و راهکارهای زیرساخت ابری برای خلق رویای فناورانه کسبوکارها در این نمایشگاه حضور داشته باشد.
یکی از خدمات جدیدی که آروان با خود به این نمایشگاه میآورد، دستیارهای AI Reach انواع محصولات (مانند سرویس هوش مصنوعی یا همان AIaaS و سرورهای پردازنده گرافیکی (AI GPU) و پلتفرم هوشمند ویدیو (AI Media) و کتابخانه دیتاستهای هوش مصنوعی) است. در کنار این موارد، راهکار مدیریت بحران یا همان Disaster Recovery Plan برای تمام محصولات ابری و همه انواع کسبوکارها جزو مهمترین بخش خدماتی است که آروان برای مخاطبهای این نمایشگاه دارد. در روزهای سوم تا ششم شهریور، مدیران محصولات آروانکلاد در سالن ۸ و ۹ غرفا این شرکت حضور خواهند داشت تا راهکارهای مقابله با حادثههای غیرمنتظره را به مشتریها، مخاطبها و جوانهای علاقهمند به آخرین دانش روز ارائه دهند. آنها توضیح خواهند داد که چگونه محصولات آروان با امکانهای «ذخیرهسازی چندشهری، بازیابی پس از حادثه و MultyAZ» خسارتهای ناشی از حادثههای غیرمنتظره را برای کسبوکارها مدیریت میکنند.
همچنین پیش از این حسن سیدی، مدیر تیم دیجیتال مارکتینگ آروانکلاد درباره هدف حضور در این نمایشگاه گفته بود: «آروان با بیش از ۱۵۰ فیچر در ۶ خانواده محصولی به نمایشگاه برای ارتباط و گفتوگو با تمام ذینفعان بالقوه و فعلیاش خواهد آمد. گروه اول؛ مخاطبهای جوان و علاقهمند به آخرین دستاوردهای حوزه فناوری یا فعال در حوزه ابری که مشتاق شنیدن تجربهها و اشتراک دانش و تجربه هستند. گروه دوم؛ آن دسته از مشتریانی هستند که قرار است آخرین دستاوردهای آروان در سال گذشته را، با آنها به اشتراک بگذاریم. گروه سوم نیز بخشی از مخاطبهایمان بهشکل عمومیتر هستند که با آنها درباره مهاجرت به زیرساخت ابری تعامل خواهیم داشت.»