راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سرویس درگاه پرداخت موبایلی (پرداخت درون برنامه‌ای) توسط پککو

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پس از تجربه اپلیکیشن تاپ با قابلیت‌های ویژه در پرداخت قبض و ارائه سرویس پرداخت بدون کارت به‌صورت پایلوت، این بار خدمت جدید خود یعنی درگاه پرداخت موبایلی را رونمایی می‌کند.

مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: «این سرویس که قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای را فراهم می‌کند به‌صورت آزمایشی و با موفقیت پیاده‌سازی شد. درگاه پرداخت موبایلی با استفاده از رمزنگاری و رعایت تمامی پروتکل‌های امنیتی در سطحی بالا، بستری امن را فراهم می‌آورد تا اپلیکیشن‌های موبایلی، پرداخت درون برنامه‌ای خود را به‌راحتی و بدون نیاز به انتقال به درگاه اینترنتی از طریق ارتباط با اپلیکیشن تاپ انجام دهند.»

 قنبریان در ادامه گفت: «این راهکار مزیت دیگری را نیز برای شرکت‌ها در بحث بازاریابی ایجاد خواهد کرد. ضمن اینکه اگر کاربر بر روی گوشی خود تاپ را نداشته باشد می‌تواند از طریق دانلود نرم‌افزار تاپ نسبت به پرداخت موردنظر خود اقدام نماید.»

 شایان ذکر است شرکت‌های فعال در زمینه تولید اپلیکیشن‌های موبایلی در صورت تمایل می‌توانند ضمن برقراری تماس با مرکز امور مشتریان شرکت به شماره 2318-021 از این شیوه نوین و تخصصی حوزه‌ی پرداخت‌های همراه استفاده نمایند.

منبع: روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.