راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید اپلیکیشن همراه شهر پلاس با تمرکز بر تجربه کاربری و ابزارهای متنوع بانکی منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن «همراه شهر پلاس» با شماره ۷.۰.۳، با طراحی ظاهری جدید و افزودن مجموعه‌ای از خدمات کاربردی و به‌روز، توسط تیم متخصص و فنی شرکت توسعه و نوآوری شهر منتشر شد. این به‌روزرسانی با هدف ساده‌سازی استفاده، افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری با تغییراتی همچون حذف پیچیدگی‌های غیرضروری و اصلاح فرایند برخی خدمات، مدرن شدن رابط کاربری، دسترسی آسان‌تر به خدمات و منوهای پرکاربرد و… همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی توسعه و نوآوری شهر، تغییرات و امکانات جدید نسخه ۷.۰.۳ شامل موارد؛ بازطراحی کامل رابط کاربری و یکپارچه‌سازی در راستای انسجام بصری در طراحی ظاهری، نمایش تراکنش‌های اخیر و گزارش مجموع واریز و برداشت سپرده‌های کاربر، تغییر چیدمان خدمات به منظور دسترسی سریع و سهولت در یافتن خدمت مورد نظر، بهبود طراحی فرایند افتتاح حساب و تسهیلات، ارسال خودکار پیامک هنگام ثبت نام مشتری، بهبود در عملکرد لاگین کاربران، قابلیت کپی کردن شماره سپرده و شبا در صفحه نخست و پنهان‌سازی مبلغ موجودی کارت اشخاص و درج لینک دسترسی به سایت دیجی‌شهر در اپلیکیشن است.

کاربران با نصب یا به‌روزرسانی اپلیکیشن همراه شهر پلاس به نسخه ۷.۰.۳، مشتریان بانک شهر می‌توانند از طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی دیجیتال به‌صورت آنلاین و در بستری امن و سریع بهره‌مند شوند.

خدمات قابل ارائه در نسخه جدید همراه شهر پلاس شامل موارد زیر می‌شود:
۱. خدمات سپرده:
• مشاهده موجودی سپرده‌ها
• دریافت صورتحساب سپرده
• انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی (پایا و ساتنا)
• دریافت شماره شبا
• مشاهده وضعیت انواع سپرده

۲. خدمات کارت:
• مشاهده مانده کارت
• انتقال وجه کارت به کارت (داخلی و شتابی)
• مشاهده گردش کارت
• مسدودی کارت
• کمک به خیریه

۳. خدمات چک:
• ثبت، تأیید، رد و انتقال چک‌های صیادی برای مشتریان حقیقی
• استعلام وضعیت چک و سوابق انتقال

۴. سایر خدمات:
• پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن
• خرید شارژ تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل)
• مشاهده تاریخچه تراکنش‌‌ها

اپلیکیشن «همراه شهر پلاس» به‌عنوان یکی از بسترهای کلیدی بانک شهر در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال، نقش مهمی در تسهیل خدمات بانکی ایفا می‌کند. نسخه ۷.۰.۳ با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و توجه به نیازهای کاربران، گامی دیگر در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات دیجیتال بانک شهر محسوب می‌شود.

منبع توسعه و نوآوری شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.