راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم قرعه‌کشی کمپین «یک انتخاب طلایی» ایران‌کارت بانک آینده با ۵۳۶ میلیون شانس و ۱۰۰ جایزه طلایی برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی بزرگ کمپین «یک انتخاب طلایی» ایران‌کارت بانک آینده صبح روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه، در ساختمان مرکزی این بانک با حضور مدیران ارشد، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. این مراسم از ساعت ۱۰ صبح با حضور حسین نیک‌اخلاق، معاون طرح و برنامه بانک آینده؛ احمد کریمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک آینده،مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا ، پویان عطاآبادی، مدیرعامل بهین‌فردا برگزار شد.

در ابتدای مراسم، مسعود وکیلی‌نیا با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته طی شش ماه گذشته گفت: «مراسم امروز برای برگزاری قرعه‌کشی بزرگ ایران‌کارت است که با تلاش دوستان طی شش ماه گذشته اجرا شده و اکنون در آستانه قرعه‌کشی قرار داریم. امیدواریم این مراسم به‌خوبی پیش برود و بتوانیم برندگان خوش‌شانس این دوره از ایران‌کارت را شناسایی کنیم و تماس کوتاهی نیز با آن‌ها داشته باشیم.»

در ادامه، پویان عطاآبادی، مدیرعامل بهین‌فردا، درباره جزئیات این کمپین توضیح داد: «کمپین ایران‌کارت از اسفند ۱۴۰۳ آغاز شد و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ ادامه داشت. در این کمپین، هر کاربر ایران‌کارت که حساب خود را حداقل یک میلیون تومان شارژ می‌کرد، واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی می‌شد. همچنین به ازای هر خرید ۱۰۰ هزار تومانی از هر پذیرنده، یک شانس قرعه‌کشی برای کاربر ثبت می‌شد و در صورتی که خرید از پذیرنده‌های ایران‌کارت انجام می‌شد، کاربر دو شانس دریافت می‌کرد.»

او افزود: «در مجموع بیش از ۴۱۷ هزار کاربر واجد شرایط در این دوره حضور داشتند و برای برگزاری قرعه‌کشی بیش از ۵۳۶ میلیون رکورد ثبت شده است.»

عطاآبادی همچنین به اجرای کمپین مشابهی برای «آبانک» نیز اشاره کرد و گفت: «این کمپین در اردیبهشت ۱۴۰۴ راه‌اندازی شده و کاربران جدید اپلیکیشن آبانک نیز می‌توانستند با افزایش موجودی حساب خود به ازای هر یک میلیون تومان، شانس شرکت در قرعه‌کشی را کسب کنند.»


«یک انتخاب طلایی»؛ قرعه‌کشی بزرگ با بیش از ۵۳۶ میلیون شانس


در ادامه مراسم، نماینده‌ای از مجموعه ایران‌کارت به تشریح دقیق‌تری از فرایند کمپین «یک انتخاب طلایی» پرداخت و توضیح داد: «این کمپین از اسفندماه ۱۴۰۳ آغاز شد و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ ادامه داشت. تمامی سطوح کاربران ایران‌کارت می‌توانستند با انجام تراکنش‌های مشخص و افزایش موجودی کارت خود در این قرعه‌کشی شرکت کنند.»

او اضافه کرد: «روش شرکت در این قرعه‌کشی کاملاً ساده و شفاف بود؛ هر یک میلیون تومان افزایش موجودی، یک امتیاز قرعه‌کشی برای کاربر به همراه داشت. همچنین هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از مراکز خدمات ایران‌کارت معادل دو امتیاز و خریدهای عادی با ایران‌کارت نیز یک امتیاز محسوب می‌شد.»

در مجموع، ۴۱۷ هزار و ۶۶۳ کاربر واجد شرایط موفق به ثبت ۵۳۶ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۸۰۷ شانس قرعه‌کشی شدند. این قرعه‌کشی با استفاده از سیستم هوشمند دیجیتال برگزار شد و در نهایت ۱۰۰ نفر به عنوان برندگان خوش‌شانس معرفی شدند. جوایز آن‌ها شامل طلای دیجیتال بود که به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت میلی‌گُلد قابل دریافت خواهد بود.

در پایان قرعه‌کشی، تماس زنده با دو نفر از برندگان برقرار شد و هر دو برنده نیز علاوه بر جایزه خود، ۱ گرم طلای دیجیتال دریافت کردند.

اسامی برندگان از طریق وب‌سایت رسمی ایران‌کارت به نشانی  iranian.cards و همچنین استوری صفحه اینستاگرام  iran.cards قابل مشاهده است.


خدمات ویژه ایران‌کارت؛ فراتر از یک کارت بانکی


پیش از آغاز قرعه‌کشی دوم مربوط به اپلیکیشن آبانک، پویان عطاآبادی به معرفی بیشتر ایران‌کارت پرداخت و گفت: «ایران‌کارت، کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که تمام خدمات بانکی شامل پایا، ساتنا و سایر امکانات بانکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما وجه تمایز ایران‌کارت، شبکه گسترده پذیرندگان، باشگاه مشتریان و خدمات متنوعی است که ارائه می‌دهد.»

او ادامه داد: «در حال حاضر بیش از ۵۳۰۰ فروشگاه و پذیرنده با ایران‌کارت همکاری دارند که تخفیف‌های ویژه‌ای به کاربران ارائه می‌دهند. همچنین کاربران می‌توانند ماهی یک‌بار از خدمات خاصی مانند خدمات CIP فرودگاه امام خمینی، خدمات ورزشی، آزمایشگاه‌های چکاپ سلامت و باشگاه‌های ورزشی استفاده کنند و تا سقف ۸۰ درصد از هزینه‌ها را به‌صورت کش‌بک دریافت کنند.»

عطاآبادی در پایان افزود: «ایران‌کارت دارای چهار سطح کاربری شامل آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم است. تفاوت ایران‌کارت با سایر باشگاه‌های مشتریان در این است که کاربران می‌توانند بدون توجه به نوع فروشگاه، تا ۱.۵ درصد کش‌بک ریالی دریافت کنند که این میزان، به نوع دستگاه کارت‌خوان (POS) و شبکه پرداخت مرتبط است.»


پایان‌بخش مراسم؛ قرعه‌کشی کمپین «من آینده دارم چون آبانک دارم»


در بخش پایانی مراسم، قرعه‌کشی کمپین آبانک با عنوان «من آینده دارم چون آبانک دارم» برگزار شد. این کمپین از ۱۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ برگزار شده بود و در آن کاربران می‌توانستند با افتتاح حساب، احراز هویت از طریق آبانک، دریافت ایران‌کارت، افزایش موجودی و همچنین دعوت از دوستان، امتیاز قرعه‌کشی کسب کنند.

در مجموع، ۱۳۷ هزار و ۹۱۴ نفر در این کمپین شرکت کردند و بیش از ۸۷ میلیون و ۱۸۸ هزار شانس قرعه‌کشی ثبت شد. در پایان این قرعه‌کشی، یک برنده نهایی موفق به دریافت جایزه ویژه یک دستگاه آیفون ۱۶ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.