راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان داتا و چابک تجارت؛ مرکز تماس بانک تجارت، هوشمند می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت چابک تجارت آسیا و شرکت داده و اعتبارسنجی ایرانیان (داتا) با هدف هوشمندسازی مرکز تماس به امضا رسید. تمرکز این همکاری مشترک بر ارتقاء کیفیت خدمات مرکز تماس و کاهش هزینه‌های اجرایی از طریق استفاده از ظرفیت‌های فنی و تخصصی دو طرف شکل گرفته است. به این صورت، مرکز تماس بانک تجارت نیز هوشمند می‌شود.

به گزارش روابط عمومی داتا، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در هلدینگ تفتا برگزار شد، مدیران هر دو شرکت ابراز امیدواری کردند که با اجرایی‌شدن این پروژه، مرکز تماس بانک تجارت به یکی از پیش‌گامان بهره‌گیری از فناوری‌های هوشمند در کشور تبدیل شود.

رضا بخشی، مدیرعامل شرکت چابک تجارت آسیا بر اهمیت تحول دیجیتال و نقش هوش مصنوعی در بهبود عملکرد مراکز تماس تأکید کرد و گفت: «امیدواریم با این همکاری، مرکز تماس بانک تجارت به الگویی در بهره‌گیری از هوش مصنوعی و تحول دیجیتال تبدیل شود.»

بخشی با تاکید بر اهمیت حرکت بر لبه دانش و توجه به اهمیت تحول دیجیتال افزود: «همکاری تنگاتنگ تیم‌های فنی و اجرایی دو شرکت، می‌تواند منجر به ارائه خدماتی متمایز و خاص برای مشتریان بانک تجارت شود.»

علی گل‌زاده، مدیرعامل داتا نیز با تأکید بر اهمیت نقش هوش مصنوعی در صنعت بانکداری ابراز امیدواری کرد که «پروژه هوشمندسازی مرکز تماس بانک تجارت می‌تواند نقطه عطفی در مسیر ارتقای کیفیت خدمات و بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری کشور باشد.»

گل‌زاده با تأکید بر اهمیت پشتیبانی مشتریان و ضرورت تحول این حوزه، اشاره کرد: «از مدتی پیش با چابک تجارت، ارزیابی کیفیت مرکز تماس را آغاز کردیم و حالا با تمرکز بر هوشمندسازی، به دنبال اجرای یک پروژه جدی و مؤثر هستیم.»


افزایش رضایت مشتریان، هدف مشترک دو شرکت


استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس، امکان تحلیل داده‌های مشتریان در لحظه، پیش‌بینی نیازهای آن‌ها و ارائه پاسخ‌های سریع و دقیق را فراهم می‌کند. این امر نه‌تنها رضایت مشتریان بانک تجارت را افزایش می‌دهد، بلکه با کاهش زمان انتظار و بهبود دقت خدمات، هزینه‌های عملیاتی را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

این همکاری همچنین می‌تواند به تقویت جایگاه بانک تجارت به‌عنوان یک نهادی که سعی دارد پیشرو در نوآوری دیجیتال باشد، کمک کند و الگویی برای سایر بانک‌ها و صنایع در بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته باشد.

شرکت داده و اعتبارسنجی ایرانیان (داتا) یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت است و باتوجه‌به مباحث مدیریت و حاکمیت داده و هوش مصنوعی، بر توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت کلان‌داده‌ها و ارائه خدمات هوش مصنوعی تمرکز دارد.

چابک تجارت آسیا نیز یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه‌های این هلدینگ است که بر پشتیبانی و نگهداشت مشتریان، بازاریابی محصولات و خدمات، سرویس‌دهی مالی و عملیات اجرایی بانک تمرکز دارد.

منبع داتا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.