واگذاری سهام شرکت سایپا با مسئولیت وزارت صمت در جریان است

واگذاری سهام شرکت سایپا با مسئولیت وزارت صمت در جریان است

علی شیخ‌زاده، مدیرعامل سایپا، در نامه‌ای به ولی‌الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد: پیرو نامه محرمانه شماره /۸۲۱۴۱م مورخ ۱۲/۴۰/۴۰۴۱ (واصل شده در تاریخ۱۴۰۴/۰۴/۲۲) از مدیرکل دفتر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با موضوع درخواست رهنمود لازم در خصوص ادامه فرایند واگذاری سهام شرکت سایپا، به استحضار می‌رساند؛ دستور دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به شرح ذیل است: «سیر مراحل واگذاری سهام شرکت‌های خودروساز طبق قانون برنامه به قوت خود باقی است. ازآنجاکه مسئولیت این امر بر عهده سازمان خصوصی‌سازی و وزارت صمت است، طبق اطلاعیه و دستور آن‌ها عمل کنید.»

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/gnue کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی