راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ملی پست سرویس‌های «تغییر نشانی» و «درخواست توزیع مجدد» را راه‌اندازی کرد

شرکت ملی پست در راستای بهبود خدمات‌رسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان، دو سرویس جدید با عناوین «تغییر نشانی» و «درخواست توزیع در نشانی جدید» را راه‌اندازی کرد. این اقدام باهدف پاسخ‌گویی به چالش‌های ناشی از بحران اخیر و عدم حضور برخی گیرندگان در نشانی ثبت‌شده صورت‌گرفته است.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، اعلام کرد که این خدمات از روز شنبه، هفتم تیرماه به‌صورت رسمی فعال شده‌اند.

احمدی با اشاره به تعهد شرکت ملی پست در تحویل مرسولات در هر شرایطی، افزود: «باتوجه‌به تغییر محل سکونت یا عدم حضور برخی شهروندان در آدرس ثبت‌شده، امکان ثبت درخواست توزیع مجدد مرسولات به نشانی جدید از طریق سامانه رهگیری پست به این نشانی فراهم شده است.»

او تصریح کرد: «این سرویس شامل مرسولات سازمانی از قبیل کارت خودرو، سند خودرو، کارت موتورسیکلت، گواهینامه و کارت سوخت نمی‌شود و امکان ارسال آن‌ها به آدرس جدید وجود ندارد.»

مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین از ادامه ارائه رایگان خدمات توزیع از طریق صندوق‌های پستی هوشمند (لاکر) تا پایان تیرماه خبر داد و افزود: «این صندوق‌ها که به‌صورت رزرو ۴۸ ساعته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند، در تهران و سایر شهرها نصب شده‌اند و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند.»

 احمدی در پایان خاطرنشان کرد: «متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این خدمات می‌توانند به بخش «سرویس‌های نشانی» در پرتال رسمی شرکت ملی پست به نشانی پست مراجعه کنند.»

منبع شرکت ملی پست
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.