پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حمایت شرکت ملی پست از استارتاپهای پستی در شرایط بحرانی
مدیرعامل شرکت ملی پست از تدوین بستهای حمایتی برای عبور کسبوکارهای دانشبنیان همکار این شرکت از شرایط بحرانی خبر داد
محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست، در نشست با فعالان حوزه تجارت الکترونیک، شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای فعال در صنعت پست و لجستیک خردهفروشی از بخش خصوصی در شرایط ویژه حمایت کرد و از تدوین بستهای حمایتی برای عبور کسبوکارهای دانشبنیان همکار این شرکت از شرایط بحرانی خبر داد.
او بیان کرد که با همکاریهای متقابل میان شرکت ملی پست و بخش خصوصی، بهویژه شرکتهای دانشبنیان، امکان عبور موفقیتآمیز از بحران وجود دارد.
او ادامه داد که پس از پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشور، شرکت ملی پست بسته حمایتی ویژهای تعریف کرده و همچنین نام شرکتهای دانشبنیانی که با پست همکاری دارند را برای بهرهمندی از این حمایتها به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال معرفی کرده است.
احمدی همچنین بر لزوم معرفی شرکتهای همکار پست به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال برای بهرهمندی از بستههای حمایتی وزارت ارتباطات تأکید کرد و افزود: تدوین بسته حمایتی شرکت ملی پست برای این دسته از شرکتها و رفع چالشهای اجرایی آنان باید در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.
پس از حمله اسرائیل به خاک ایران دستگاههای اجرایی همچنان خدماترسانی به مردم را همانند روزهای گذشته ادامه دادند؛ شرکت پست از جمله سازمانهایی بود که به ارائه خدمات خود ادامه داد.
طبق بررسیها، از زمان آغاز وضعیت بحرانی در کشور تاکنون، هفت جلسه از ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت پست برگزار شده است و برای مرسولاتی که در باجههای تحویل باقی مانده بودند، سازوکاری طراحی شد تا متناسب با شرایط موجود، این مرسولات به نشانیهای جدید گیرندگان ارسال شوند.
در حوزه خدمات مشتریان نیز اقدامات مؤثری انجام شده است؛ بهگونهای که سامانه مرکز تماس امور مشتریان ارتقا یافت و چهار مرکز تماس استانی به مرکز تماس اصلی در تهران متصل شدند. بدین ترتیب، سامانه ۱۹۳ توانست بهصورت یکپارچه پاسخگوی تماسهای مردمی و پیگیریهای مربوطه باشد.