پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل تپسیفود در گفتوگو با راه پرداخت: در کوتاه مدت به دنبال کاهش پیچیدگیهای عملیاتی هستیم
امین سلامی پرگو، مدیرعامل تپسیفود، در گفتوگو با راه پرداخت ضمن تشریح شرایط این شرکت در وضعیت فعلی کشور، بر تمرکز بر کاهش پیچیدگیهای عملیاتی، حفظ ثبات زیرساختها و حمایت از کارکنان تأکید کرد
در شرایط حساس این روزهای کشور برخی از کسبوکارها از جمله ارائه دهندگان سرویس آنلاین غذا ادامه فعالیتشان در هالهای از ابهام قرار گرفته است چرا که این روند کسبوکارهای اینچنینی را دچار چالش جدی خواهد کرد ولی با وجود این کماکان این کسبوکارها به فعالیت خود ادامه میدهند. مدیرعامل تپسیفود در گفتوگو با راه پرداخت از تمرکز تپسیفود در کوتاهمدت بر کاهش پیچیدگیهای عملیاتی گفت.
امین سلامی پرگو، مدیرعامل این شرکت، درباره وضعیت زیرساختها اظهار داشت: «در شرایطی که ثبات محیطی کاهش یافته است، اولویت اصلی ما حفظ پایداری و ثبات زیرساختها بوده است. خوشبختانه تا این لحظه هیچ آسیبی به زیرساختهای اصلی وارد نشده و سرویسهای ما بهطور پایدار و مستمر در حال ارائه خدمات هستند.»
او افزود: «البته که این موضوع به معنای عدم توجه به سناریوهای بحرانی نیست؛ بلکه برعکس، برای موقعیتهای پرریسک مانند اختلالات اینترنتی یا افزایش فشار بر شبکه، برنامههای جایگزین طراحی شده و تیمهای مربوطه بهصورت منظم برای اجرای این برنامهها آموزش دیده و آمادهباش هستند.» او تأکید کرد: «بهنظر میرسد در چنین شرایطی، اتخاذ رویکرد پیشگیرانه و برنامهریزی پیش از وقوع بحران، امری ضروری و حیاتی است.»
درباره تداوم ارائه خدمات، سلامی پرگو گفت: «ارائه خدمات ما همانند گذشته و بدون هیچ وقفهای ادامه داشته است. بااینحال، طبیعی است که الگوهای تقاضا در چنین شرایط ویژهای دچار تغییراتی شده باشد. بهعنوان نمونه، در برخی بازههای زمانی مشخص و مناطق جغرافیایی معین، نوساناتی در حجم سفارشها مشاهده شده است.»
او ادامه داد: «بااینوجود، به دلیل تمرکز ویژه در لایه عملیاتی بر کاهش پیچیدگیها و تسریع در فرایندهای تصمیمگیری بهصورت هماهنگ، موفق به پاسخگویی مطلوب به نیازهای متغیر بازار شدهایم.» مدیرعامل تپسیفود افزود: «رویکرد ما مبتنی بر حفظ پایداری و استمرار جریان خدمات بوده و بهجای انجام توسعههای گسترده و پرریسک، تمرکز اصلی خود را بر تضمین دسترسی مستمر و قابل اطمینان به خدمات معطوف داشتهایم. این رویکرد با هدف ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان گرامی مبنی بر تداوم ارائه خدمات حتی در شرایط دشوار اتخاذ شده است.»
در مورد وضعیت کارکنان، سلامی پرگو اظهار داشت: «بخشی از پرسنل مجموعه ما پیشازاین بهصورت دورکاری فعالیت میکردند و آن دسته از کارکنانی که نیاز به حضور فیزیکی در محل داشتند، با رعایت کامل پروتکلها در محل حضور مییافتند. لیکن باتوجهبه شرایط پیشآمده و بهمنظور حفظ سلامت کارکنان، در حال حاضر تمامی همکاران ما بهصورت دورکاری مشغول به فعالیت هستند.»
او تأکید کرد: «فراتر از تعیین مدل کاری، آنچه برای ما اهمیت بسزایی دارد، ایجاد احساس امنیت و اطمینان خاطر در بین کارکنان و تضمین شنیده شدن دغدغهها و نظرات ایشان است. ابهام و عدم قطعیت از مهمترین چالشهای حوزه منابع انسانی در این بازه زمانی محسوب میشود.» او افزود: «بنابراین، تلاش کردهایم ارتباطات داخلی سازمان را شفافتر و مؤثرتر کنیم، جلسات تیمی را بهصورت منظمتر برگزار کنیم و فضایی انسانی، واقعی و حمایتگر برای کارکنان فراهم آوریم.»
سلامی پرگو در پایان گفت: «معتقدیم که نقش مدیریت صرفاً هدایت و پیشبرد امور کاری نیست، بلکه مسئولیتی مهم در قبال سلامت روانی و حال عمومی کارکنان نیز بر عهده دارد و این امر بهعنوان یکی از اولویتهای اصلی سازمان در این شرایط مدنظر قرار گرفته است.»