راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کربنک جدید مهاجرت کرد

پس از دو سال برنامه‌ریزی دقیق و انجام آزمون‌های تخصصی برای اطمینان از پایداری عملکرد، سامانه بانکداری متمرکز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موفقیت به نمونه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کرد.

به همین منظور، همایش تجلیل از دست‌اندرکاران این مهاجرت بزرگ سامانه بانکداری برگزار شد و غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک مهر ایران در این مراسم از آمادگی بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران برای جهش از ۲۰ میلیون به ۴۰ میلیون مشتری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این همایش گفت: «موفقیت نخستین بانک قرض‌الحسنه  کشور در زمینه افزایش شمار مشتریان به بیش از ۲۰ میلیون نفر، شمار حساب‌های بانکی به بیش از ۳۰ میلیون و همچنین رشد چشمگیر تراکنش‌ها، ما را به نقطه‌ای رساند که باید برای آینده و رشدهای بیشتر آماده می‌شدیم. به همین خاطر هدف‌گذاری برای این مهاجرت سامانه‌ای انجام شد.»

غلامرضا فتحعلی با تأکید بر اینکه بانک نیازمند سامانه‌ای بود که بتواند همگام با افزایش شمار مشتریان، پاسخگوی نیازهای متنوع در حوزه خدمات یکپارچه دیجیتال باشد، گفت: «گذار از سامانه‌های جزیره‌ای فقط با مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز جدید امکان‌پذیر بود.»

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اجرای برنامه جامع راهبردی بانک در افق ۱۴۰۶ خاطرنشان کرد: «در چارچوب این برنامه، در آینده آماده میزبانی از ۴۰ میلیون مشتری هستیم.»

او به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از دو سال پیش برای مهاجرت به سامانه‌ای نوین اشاره کرد و گفت: «در این مدت، همه ابعاد این مهاجرت با دقت بررسی شد و با سامان‌دهی و انتقال هدفمند داده‌های مشتریان با همراهی خود آنان، موفق شدیم در دومین روز خرداد، از سامانه بانکداری متمرکز پیشین، به نسخه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کنیم.»

در پایان این همایش، از دست‌اندرکاران مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز با حضور هیئت‌‌مدیره بانک تجلیل شد.

منبع پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه
12 دیدگاه
  1. سیدفاضل می‌گوید

    بسیار عالی پیروز و موفق و سر بلند باشین

  2. سیدفاضل می‌گوید

    بسیار عالی

  3. ناشناس می‌گوید

    حداقل تعداد کارکندانتون را هم زیاد کنید و شعب بزرگتر تهیه کنید که اینقدر شلوغ نشن شعبه هاتون هم کارمندای بیچاره فرسوده میشن هم مشتری معطل و عصبی از این همه شلوغی

  4. ناشناس می‌گوید

    با قطع وام کالا کارت همه زحمت و پیشرفت های بانک مهر به مرور از بین خواهد رفت

  5. ناشناس می‌گوید

    درود بی کران عالی

  6. ناشناس می‌گوید

    این چطور بانکیه .۳ماه تو حسابم به طور میانگین ۵۰میلیون پول بوده الان واسم ۱۰میلیون وام درنظر گرفتن اونهم با ضامن

  7. پارسا می‌گوید

    بانک قرض الحسنه مهر بهترین و به روزترین با نرم افزارهای کاربردی اینترنت موبایلی خدمات آنلاین عالی هست من تمام حساب‌های بانکی را بستم با این بانک کار میکنم

  8. ناشناس می‌گوید

    خوبه

  9. ق ف می‌گوید

    بانک مهر برای ۱۰۰ تومن وام حمایتی علاوه برگواهی کسر از حقوق وچک مبلغ ۵۰ تومن رو مسدودکرد ک پیش رهن خونه میخاستم با پرداخت ماهیانه ۴ م و ۴۵۰ هزار تومن اقساط با سود ۴درصدک مشکلم هم رفع نشدباسودخواستم تمام وام رو واریز کنیم فرمودن نمیشه تاااا اخرین قسط ماهانه باید واریز نمایید!!اینم بانک مهر از ۱۰۰ تومن ۵۰ تومن مسدود

  10. ناشناس می‌گوید

    بهترین بانک از همه نظر
    سر شآمد همه بانک ها میباشد

  11. ناشناس می‌گوید

    پس چرا سامانه تسهیلاتتون تا ۱۰ خرداد قطع بود؟

  12. مانی می‌گوید

    انشالله فکری هم به حال سامانه پاسخگویی به مشتریان بکنید که نه سامانه شما پاسخگوست و نه کارمندهای بی اعصابتان.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.