راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تندیس برند برتر رضایتمندی مشتری ازآن فناپ‌تک شد

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان، ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ با حضور جمعی از چهره های شاخص، مدیران عامل شرکت‌ها، فعالان اقتصادی و پژوهشگران در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و فناپ‌تک در این اجلاس، موفق به دریافت تندیس ویژه برند برتر در رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، این شرکت به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فناوری در این اجلاس که با هدف اشاعه فرهنگ رضایتمندی مشتری، تبیین مدل‌های نوین و مؤثر در تعامل با مشتری، بررسی تأثیر صدای مشتری در بهبود کیفیت خدمات و محصولات و همچنین نیازسنجی دقیق بازار برگزار شد، حضور یافت.

در جریان این مراسم، فناپ‌تک به دلیل تمرکز ویژه بر ارتقاء کیفیت خدمات، بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی در حوزه خدمات پس از فروش و تعهد به مشتری‌مداری، پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس، موفق به دریافت تندیس ویژه برند برتر در رضایتمندی مشتری شد. مهدی بزاززاده، معاون بازاریابی و فروش فناپ‌تک به نمایندگی از شرکت، این جایزه را دریافت کرد.

مهدی بزاززاده در حاشیه این رویداد با تأکید بر نقش کلیدی رضایت مشتری در موفقیت پایدار شرکت‌ها اظهار کرد: «ما در فناپ‌تک همواره باور داریم که مشتریان، اصلی‌ترین سرمایه‌ شرکت هستند. دستیابی به این موفقیت حاصل تلاش یکپارچه تیمی است که با تمرکز بر نوآوری و شنیدن صدای مشتری، مسیر توسعه و تعالی را طی می‌کند.»

شرکت فناپ‌تک با بهره‌گیری از راهکارهای نوین فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساخت‌های هوشمند خدماتی و رویکردی هدفمند در پاسخگویی به نیازهای بازار، توانسته است جایگاه قابل‌توجهی در میان برندهای مشتری‌مدار کشور به دست آورد. دریافت این تندیس، مهر تأییدی بر استراتژی‌های موفق فناپ‌تک در مسیر تحقق رضایت و وفاداری مشتریان است.

منبع فناپ‌تک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.