راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ملی ایران نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور را دریافت کرد

در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با هدف تجلیل از یکصد برند برتر در مسیر ارتقاء اعتماد و رضایت مشتریان برگزار شد، بانک ملی ایران موفق به کسب نشان زرین رضایتمندی مشتری و عنوان بانک دیجیتال کشور شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، این رویداد با حضور مدیران برندهای معتبر و فعالان اقتصادی در تهران برگزار شد و طی آن، معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس‌جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی، از مدیرعامل بانک ملی ایران به‌عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار در حوزه مشتری‌مداری تقدیر کرد.

در متن لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل بانک ملی، با اشاره به نقش مدیران در ارتقاء تعاملات سازمانی و توسعه فرهنگ مشتری‌مداری آمده است: «نقش‌آفرینی شایسته جنابعالی در هدایت سازمان به‌سوی تعالی با رویکرد کیفیت‌محور، نمونه‌ای از تعهد مدیریتی در مسیر توسعه پایدار و اعتمادسازی است.»

بانک ملی ایران در سال‌های اخیر با توسعه خدمات دیجیتال، بهبود زیرساخت‌های فناورانه و تمرکز بر تجربه مشتری، تلاش کرده جایگاه خود را در میان بانک‌های پیشرو حفظ کند.

منبع بانک ملی ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.