راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران مدیر مرکز تماس استخدام می‌کند

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران که با برند (TIT) شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ به‌عنوان بازوی فناوری گروه مالی گردشگری شروع کرد و وظیفه ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به شرکت‌های گروه مالی و بانک گردشگری را بر عهده دارد. درحال‌حاضر بانک گردشگری سهام‌دار ۱۰۰ درصدی این هلدینگ است و بر اساس سیاست‌های جدیدی که اتخاذ شده، قرار است این هلدینگ نه به‌عنوان یک شرکت عملیاتی بلکه در نقش هلدینگ فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، بانک و گروه مالی گردشگری فعالیت کند.

هلدینگTIT یکی از هلدینگ‌های تخصصی گروه مالی گردشگری است که با توجه ‌به تحولات پیش رو و نقشه راه تخصصی تعریف‌شده برای آن، نقش پررنگ‌تری را در گروه مالی گردشگری ایفا خواهد کرد. در حال حاضر سه شرکت زیرمجموعه این هلدینگ فعالیت می‌کنند. آرشام به‌عنوان بازوی نرم‌افزاری و توسعه‌دهنده سرویس‌های بانکداری دیجیتال در حال فعالیت است. شرکت رایان فناور که ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی، شبکه، امنیت، زیرساخت و توسعه و نگهداری دیتاسنتر است و شرکت باشگاه گردشگری ایرانیان که علاوه بر راهبری باشگاه مشتریان، مدیریت مرکز خدمات مشتریان و همچنین شبکه پرداخت را بر عهده دارد. اکنون هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران برای تکمیل نیروی انسانی خود، مدیر مرکز تماس استخدام می‌کند.

مدیر مرکز تماس

دسته‌بندی شغلی: پشتیبانی و امور مشتریان

موقعیت مکانی: تهران ، تهران

نوع همکاری: تمام وقت

حداقل سابقه کار: بیش از شش سال

حقوق: توافقی

  • مهارت‌های مورد نیاز:
  • مهارت تحلیل داده: توانایی تفسیر داده‌های مشتری، شناسایی روندها و استفاده از بینش برای بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباط با مشتری و مرکز تماس
  • مهارت ارتباطی: مهارت‌های کلامی و نوشتاری قوی برای همکاری با تیم‌های مختلف سازمانی و همچنین تعامل با مشتریان، توانایی همدلی و مدیریت مشتریان ناراضی و شاکی، و دارای مهارت‌های شنیداری     
  • تسلط فنی: تخصص در پلتفرم‌های نرم‌افزاری مرتبط با مرکز تماس و CRM بالاخص Microsoft CRM و یا ابزارهای مشابه. آشنا با ابزارهای هوش مصنوعی و NLP که در مراکز تماس استفاده می شوند.
  • تفکر استراتژیک: قابلیت توسعه برنامه‌های بلند مدت برای تعامل و حفظ مشتری
  • حل مسئله: مهارت در رسیدگی به مسائل مشتری و بهبود رضایت از طریق راه‌حل‌های خلاقانه
  • مدیریت پروژه: شایستگی در نظارت بر پروژه‌ها و ابتکارات CRM، حصول اطمینان از اجرای به موقع و مؤثر.
  • دانش‌های مرتبط: آشنا به مفاهیم تجربه مشتری، وفاداری و برنامه‌های نگهداشت مشتری
  • مدیریت تعارض: امکان مدیریت تعارض نیروی انسانی، توانایی‌های موردنیاز مدیریت نیروی انسانی برای یک مدیر عملیاتی
  • آموزش:  توانایی انتقال دانش و آموزش نیروی انسانی مرتبط با حوزه تخصصی خویش و ارتقاء توانمندی‌های نیروی زیرمجموعه
  • سرپرستی و رهبری: توانایی سرپرستی نیروی انسانی و راهبری

مسئولیت‌ها:

  • مدیریت نیروی انسانی مرکز تماس و ارائه گزارشات از وضعیت تماس‌های ورودی و خروجی
  • مدیریت بازخورد مشتریان و ارئه گزارشات تحلیلی از وضعیت تجربه مشتریان از اطلاعات دریافتی
  • تعامل و هماهنگی با سایر واحدهای عملیاتی برای رسیدگی و حل شکایات و درخواست‌های مشتریان.
  • مدیریت و توزیع مناسب منابع در مرکز تماس
  • تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص در حوزه مرکز تماس
  • نظارت بر جمع آوری، تقسیم‌بندی و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری برای حمایت از تصمیم­‌های تجاری
  • ردیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد مرکز تماس و CRM و ارائه گزارشات
  • تیم سازی و تقویت کار تیمی در زیرمجموعه
  • مدیریت شکایات و درخواست‌های مشتریان، مدیریت درخت دانش
  • برنامه ریزی توسعه فرایندها و سیستم‌های مرکز تماس متناسب با رشد فعالیت‌ها و سرویس‌های قابل ارائه در مرکز تماس

نیازمندی‌ها شغلی:

  • حداقل ۵ سال سابقه مرکز تماس و CRM
  • حداقل ۲ سال سابقه مدیریتی و یا سرپرستی در حوز مرکز تماس و خدمات مشتریان
  • زبان انگلیسی متوسط رو به بالا (خواندن و نوشتن خوب)
  • دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع، بازرگانی، فناوری اطلاعات

علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند رزومه کاری خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل HR@tit.ir ارسال کنند.

منبع هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.