پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
امیرحسین داودیان: استراتژی «بانک تجارت با یک کلیک» در سال جاری اجرایی میشود
معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در وبینار تبیین برنامهها و انتظارات ۱۴۰۴ با اشاره به اهمیت استراتژی بانک تجارت با یک کلیک، از تحقق این هدف در سال جاری خبر داد و استفاده از ابزارهای غیرحضوری برای اعطای تسهیلات را عاملی برای کاهش بار عملیاتی شعب و تحقق متوازن اهداف بانک دانست
امیرحسین داودیان، معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در وبینار یکروزه تبیین برنامهها و انتظارات ۱۴۰۴ با بیان اینکه جذب منابع از طریق مشتریان حقیقی برای رشد بانک ضروری است، گفت: «انتظار میرود با مشارکت تمامی واحدها و همکاران با یکدیگر زمینه رشد بانک و افزایش سهم از بازار در سال جاری بیشازپیش میسر شود.»
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، معاون مدیرعامل بانک تجارت همچنین بر ضرورت اشراف تمامی همکاران بر محصولات و خدمات طراحیشده بهخصوص خانواده نو تأکید کرد و گفت: «در خصوص طرح ممتاز تجارت هر شعبه میتواند با استفاده از همراهبانک افتتاح حساب در شعبه خود داشته باشد و نسبت به جذب منابع اقدام کند. همچنین مشتریان جدید که در بانک تجارت حساب قبلی ندارند میتوانند از مسیر اپلیکیشن باجت افتتاح حساب و تسهیلات مرتبط با طرح ممتاز را دریافت کنند.»
داودیان اعطای تسهیلات در ابزارهای غیرحضوری را عاملی مهم در کاهش بار عملیاتی شعب دانست و تأکید کرد: «کاهش مراجعه غیرضروری مشتریان به شعب باعث فروش واقعی محصولات شده و تحقق متوازن اهداف را به همراه خواهد داشت.»
عضو هیئت عامل بانک تجارت با بیان اینکه استراتژی بانک تجارت با یک کلیک امسال باید محقق شود، گفت: «اعطای تسهیلات در همراه بانک و باجت میتواند بار عملیاتی را از شعب بگیرد و باید بهگونهای عمل کنیم که مراجعه غیرضرور مشتریان به شعب بسیار کمتر شود و این موضوع باعث فروش واقعی محصولات شده و اهداف بهصورت متوازن پیش خواهد رفت.»
داودیان با بیان اینکه باید به سهم ۱۰ درصد از سهم پذیرش منابع ابزارهای پرداخت دست پیدا کنیم، تأکید کرد: «فعالیتها و اهداف در حوزه کانالهای غیرحضوری بهخصوص حوزه ارائه محصولات و خدمات مرتبط با کسبوکار مشتریان با تلاش شعب باید بیشتر شود.»
معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت تأکید کرد: «تأمین پایانههای فروشگاهی بهتر خواهد شد و محدودیتهای آن در حال رفعشدن است و انتظار داریم تا سالانه ۱۵۰ هزار مشتری جدید در این حوزه بازاریابی شوند و حداکثر طی دو سال به سهم ۱۰ درصد از مبلغ پذیرش ابزارهای پرداخت دست یابیم.»
او در پایان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک گستردهترین شبکه خدمات اعتباری برای مشتریان این بانک فراهم خواهد شد، گفت: «در بخش تسهیلات تکلیفی از ابزار فراهم شده باید استفاده کرد تا حتیالامکان این تسهیلات بهصورت ۱۰۰ درصدی غیرحضوری ارائه شود.»