پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بررسی عملکرد دفاتر استانی با حضور مدیرعامل ایرانکیش
اولویتها، اهداف و شاخصهای سال ۱۴۰۴ تشریح شد
جلسات هماهنگی و بررسی عملکرد دفاتر استانی شرکت ایرانکیش با شرکت رؤسای دفاتر تمامی استانها طی سه جلسه و با حضور مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران ایرانکیش به صورت آنلاین (برای دفاتر سایر استانها) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانکیش، طی این جلسات سهگانه، گزارش عملکرد دفاتر، بررسی و به تفکیک درباره سیاستگذاریها و اهداف سال ۱۴۰۴ در مناطق مختلف پرداخته شد. همچنین برخی دفاتر به بیان چالشهای خود در استانهایشان پرداختند.
حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایرانکیش، در بخشی از این نشستها با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۳ گفت: «باید نسبت به جایگاه امروز ایرانکیش واقع بین بود و مطمئنیم که این جایگاه با برنامهریزیهای صورت گرفته بهبود خواهد یافت. هدف ما این است که با تلاش مضاعف، مسیر رشد و تعالی را با قدرت بیشتری طی کنیم.»
او افزود: «برگزاری این نشستها بخشی از رویکرد جدید ایرانکیش برای تقویت ارتباط با استانها و برنامههای عملیاتی در سطح کشور در راستای افزایش رضایت مشتریان و عملکرد بهتر در این راستاست و این جلسات را ازاینپس به صورت فصلی و مرتب پیگیری خواهیم کرد.»
مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایرانکیش، در بخشی دیگر از این نشست خاطرنشان کرد: «در مدت کوتاهی با اجرای برنامههای اصلاحی، موفق شدیم با افزایش درآمدها، کنترل هزینهها و انعقاد قراردادهای راهبردی، ضمن ارائه خدمات بهتر به مشتریان، سود شرکت را نیز بهبود دهیم.»
آقابابایی همچنین به ارتقای نظام حقوق و دستمزد، بهبود معیشت همکاران به ویژه در دفاتر استانی و پشتیبانان، بازسازی اعتماد به نفس سازمانی و اصلاح پورتفوی شرکت اشاره کرد و گفت: «در سال ۱۴۰۴ هدفگذاریها مشخص و سیاستها در این زمینه ابلاغ شده است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.»
او با اشاره به شکلگیری معاونت نوآوری و توسعه محصول در ایرانکیش و توجه ویژه در حوزه R&D بر این نکته تأکید کرد که خلاقیت در شرکت باید بهبود پیدا کند چراکه پیشرفت در مسیر توسعه بازار بدون نوآوری محقق نخواهد شد.