پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سیمرغ از تجارت پرکشید؛ سیموتک متولد شد
هویت بصری جدید سیمرغ تجارت با نام سیموتک با هدف مسیری نوین برای این شرکت رونمایی شد
در اسفندماه سال ۱۴۰۳ از هویت برند جدید شرکت سیمرغ تجارت پردهبرداری شد. در باز طراحی هویت برند جدید شرکت، نام «سیموتک» جایگزین نام قبلی «سیمرغ تجارت» شد و نشان، نشانه نوشته و سایر نقاط تماس برند «سیموتک» متناسب با تغییر نام و هسته هویتی برند جدید بازطراحی شد.
به گزارش روابط عمومی سیمرغ تجارت (سیموتک)، پروژه تغییر نام و هویت برند در راستای تغییر مأموریت و چشمانداز شرکت صورت گرفت تا بازنمایی کننده تحولات ساختاری این شرکت باشد.
شرکت سامانههای یکپارچه سیمرغ تجارت (سیموتک) با هدف ارائه راهکارهای نوین بانکی با محوریت کانالهای دیجیتال و پرداختهای خرد، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد. با تبیین نقش و جایگاه نوین و تولد دوباره سیمرغ تجارت در سال ۱۴۰۱، این شرکت بهعنوان بازوی ایجاد خدمات نوین مالی برای بانک تجارت، به ارائه خدمات اختصاصی، نوآورانه و تحولآفرین در حوزه صنعت بانکداری کشور میپردازد.