راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیمرغ از تجارت پرکشید؛ سیموتک متولد شد

هویت بصری جدید سیمرغ تجارت با نام سیموتک با هدف مسیری نوین برای این شرکت رونمایی شد

در اسفندماه سال ۱۴۰۳ از هویت برند جدید شرکت سیمرغ تجارت پرده‌برداری شد. در باز طراحی هویت برند جدید شرکت، نام «سیموتک» جایگزین نام قبلی «سیمرغ تجارت» شد و نشان، نشانه نوشته و سایر نقاط تماس برند «سیموتک» متناسب با تغییر نام و هسته هویتی برند جدید بازطراحی شد.

به گزارش روابط عمومی سیمرغ تجارت (سیموتک)، پروژه تغییر نام و هویت برند در راستای تغییر مأموریت و چشم‌انداز شرکت صورت گرفت تا بازنمایی کننده تحولات ساختاری این شرکت باشد.

شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت (سیموتک) با هدف ارائه راهکارهای نوین بانکی با محوریت کانال‌های دیجیتال و پرداخت‌های خرد، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد. با تبیین نقش و جایگاه نوین و تولد دوباره سیمرغ تجارت در سال ۱۴۰۱، این شرکت به‌عنوان بازوی ایجاد خدمات نوین مالی برای بانک تجارت، به ارائه خدمات اختصاصی، نوآورانه و تحول‌آفرین در حوزه صنعت بانکداری کشور می‌پردازد.

منبع سیمرغ تجارت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.