راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایجاد صفحه ویژه بانکداری الکترونیک برای نابینایان در وب‌سایت بانک تجارت

بانک تجارت امکان دسترسی به مهم‌ترین خدمات خود برای نابینایان و کم‌بینایان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی خود فراهم آورده است. در این خدمت که همزمان با 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید از سوی بانک تجارت راه‌اندازی شده است هم‌وطنان نابینا و کم‌بینا می‌توانند از طریق وب‌سایت این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir به مهم‌ترین خدمات و اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.

استفاده از خدمات اینترنت بانک، دریافت نرم‌افزارهای موبایل بانک تجارت، خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت، فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا، دریافت کد شبا، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت، تماس یا مدیران و مرکز ارتباط با مشتریان ازجمله مهم‌ترین خدماتی است که در بخش نابینایان و کم‌بینایان پایگاه اینترنتی بانک تجارت قرارگرفته است.

همچنین در این صفحه امکان دریافت نرم‌افزار رایگان NVDA (مبدل شنیداری آیکون‌های صفحات وب برای نابینایان) فراهم آمده و کاربران می‌توانند از این نرم‌افزار یا نرم‌افزارهای مشابه برای تسهیل دسترسی به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند.

این بخش از سایت اینترنتی بانک تجارت به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا کاربران نابینا یا کم‌بینا بتوانند به ساده‌ترین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان استفاده از مهم‌ترین خدمات بانک را پیداکرده و نیازی به مراجعه به سایر بخش‌ها و صفحات سایت نداشته باشند.

منبع: بانک تجارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.