راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سامانه جدید مرکز ارتباط یکپارچه با مشتریان بانک صادرات ایران

نسخه جدید سامانه مرکز ارتباط یکپارچه با مشتریان بانک صادرات ایران هم‌زمان با هفتمین سفر استانی مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل این بانک به مشهد مقدس رونمایی شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در برج سپهر خراسان رضوی بر ارائه خدمت به موقع و پاسخگویی سریع و شبانه‌روزی به نیازهای مشتریان و مخاطبان تأکید کرد.

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، در جریان این مراسم با حضور در مرکز تماس به صورت نمادین به سؤالات و مشکلات مشتریان و تماس‌گیرندگان پاسخ داد.

نسخه جدید سامانه مرکز ارتباط یکپارچه مشتریان بانک صادرات ایران با قابلیت توسعه و دسترسی به ظرفیت‌های نوین و روزآمد برای پاسخگویی به مشتریان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 قابلیت مانیتورینگ، پایش و گزارش عملکرد مرکز تماس، حذف سوئیچ سخت‌افزاری Mitel و جایگزینی با سوئیچ نرم‌افزاری، صرفه‌جویی در هزینه‌های ارزی خرید تجهیزات Mitel و مدیریت کامل و صحیح تماس‌ها و جلوگیری از دست رفتن احتمالی تماس‌ها در مقایسه با سامانه قبلی، از جمله مزیت‌های نسخه جدید این سامانه محسوب می‌شود.

همچنین، فراهم کردن امکان پاسخ‌دهی هدفمند، رصد و تحلیل رفتار مشتریان در مرکز ارتباط و یافتن راهکارهای مناسب، از دیگر مزیت‌های نسخه جدید این سامانه به شمار می‌رود.

علاوه بر این، سامانه جدید با ایجاد قابلیت توسعه‌پذیری همچون امکان ایجاد واحدهای کسب‌وکاری جدید مانند مرکز تماس رفاه، مرکز تماس ست در یک هسته مشترک، قابلیت یکپارچگی با تمامی سامانه‌های بانک و اضافه شدن سامانه CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) به مرکز تماس جهت ثبت و ذخیره کردن تمامی تماس‌ها، از دیگر ویژگی‌های این سامانه جدید است.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ آماده دریافت سؤالات، مشکلات و دغدغه‌ها و همچنین ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان و مخاطبان این بانک است.

منبع بانک صادرات ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.