پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
هدف ما فراهم آوردن فرصتهای سرمایهگذاری جذاب برای کاربران است
میلاد صفایی مدیر توسعه کسبوکار کیف پول من، در استودیو راهکار چهارمین رویداد و نمایشگاه ۹ ژانویه بیان کرد. بنابر گفتههای او، تیم توسعه کسبوکار کیفپول من مسئول شناسایی فرصتهای جدید در بازار است تا با ارائه راهحلهای اجرایی، نیازهای کاربران خود را برآورده کند. صفایی میگوید با تمرکز بر سرعت و چابکی، هدف ما فراهم آوردن فرصتهای سرمایهگذاری جذاب برای کاربران است.
تیم توسعه کسبوکار در کیفپول من چه نقشی در این کسبوکار دارد؟
در تیم توسعه کسبوکار کیف پول من، وظیفه ما شناسایی فرصتهای موجود در بازار است که هنوز وارد آنها نشدهایم. پس از شناسایی این فرصتها، راهحلهای ممکن برای اجرایی کردن آنها را با هیئتمدیره در میان میگذاریم و به منظور عملیاتی کردن این راهحلها، اقدامات لازم را انجام میدهیم.
کاربران کیف پول من و جامعه هدف شما شمال چه افرادی است؟
کاربران ما افرادی هستند که تمایل به سرمایهگذاری در ارزهای نوپا دارند؛ ارزهایی که فرصتهای سرمایهگذاری جذابی را ارائه میدهند و پتانسیل افزایش قیمت دارند.
مزیت رقابتی کیفپول من چیست؟
با توجه به مخاطبان هدف کیف پول من، ما سعی میکنیم بهعنوان یک صرافی سریع و چابک باشیم تا بتوانیم ارزها را در کوتاهترین زمان ممکن لیست و نیازهای کاربرانمان را رفع کنیم. در غیر این صورت، اگر در این زمینه چابک نباشیم، فرصتهای سرمایهگذاری از دست میروند و ارزها زمانی لیست خواهند شد که دیگر فایدهای ندارند.