پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
هوش مصنوعی در تحلیل دادههای روابط عمومی؛ دستاوردی نوین در مدیریت بحران
مدیر روابط عمومی هلدینگ فناوری اطلاعات گردشگری ایران از نقش هوش مصنوعی در تحلیل دادههای روابط عمومی در بحران میگوید
دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با موضوع «نقش روابط عمومی در مدیریت بحران ناترازیها و توسعه صنعتی» ۲۷ بهمن ماه برگزار شد. در این کنفرانس، از میان ۳۰ ارائهدهنده مقاله از سراسر کشور، آیه عطاریان، مدیر روابط عمومی هلدینگ فناوری اطلاعات گردشگری ایران، با مقالهای تحت عنوان «هوش مصنوعی در تحلیل دادههای روابط عمومی در زمان بحران» موفق به کسب رتبه دوم شد.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری، عطاریان در این کنفرانس به اهمیت ورود نوآوری و فناوریهای جدید در عرصه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: «تحلیل دادهها توسط هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار حیاتی، نقش بسزایی در درک رفتار مخاطبان و بهینهسازی استراتژیهای ارتباطی دارد.»
او همچنین خاطرنشان کرد: «با تجزیه و تحلیل دقیق حجم زیادی از دادهها، هوش مصنوعی میتواند الگوهای رفتاری و علایق مشتریان را شناسایی کرده و به متخصصان روابط عمومی کمک کند تا محتوای دقیق و شخصیسازی شدهای ارائه دهند.»
این دستاورد نشاندهنده پیشرفتهای قابل توجه در حوزه روابط عمومی و تأثیر فناوریهای نوین در بهبود ارتباطات و مدیریت بحرانها است.