راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ملّی‌گلد تمامی مجوزهای قانونی را دریافت کرده است

به گفته سلیمی، ملّی‌گلد یکی از استارتاپ‌های حوزه خریدوفروش طلا است که با رویکردی شفاف و مشتری‌مدار موفق شده تاکنون ۵۰۰ هزار نفر کاربر فعال را جذب کند. او با بیان اینکه این سامانه روزانه ۱۵ هزار کاربر جدید را جذب می‌کند، گفت:« ملّی‌گلد با دریافت کارمزد نیم‌درصدی خریدوفروش طلا بر اساس قیمت تک‌نرخی و لحظه‌ای، توانسته برای مشتریان خود اعتمادسازی کند

رئیس هیئت‌مدیره شرکت یارا تجارت الکترونیک اعلام کرد: «ملّی‌گلد به‌عنوان یک استارتاپ فناورانه، تمام فعالیت‌های خود را در چارچوب قانون انجام می‌دهد.»

هدایت‌اله سلیمی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت یارا تجارت الکترونیک در جمع اصحاب رسانه از اهمیت نقش سکوهای اینترنتی در افزایش سلامت تجارت خبر داد و گفت: «هدف از برگزاری این نشست خبری، شفاف‌سازی در حوزه خریدوفروش آنلاین طلاست.»

او با بیان اینکه شرکت یارا تجارت بنیان الکترونیک از سال ۱۳۹۸ کار خود را به‌صورت رسمی و حقوقی آغاز کرد، ادامه داد: «در ابتدا اقدام به راه‌اندازی پلتفرم سازوکار پرداخت از بانک مرکزی کرده و حوزه کاری ما توسعه استارتاپ‌های فناورانه بود.»

سلیمی همچنین با بیان اینکه ما تنها به یک کسب‌وکار بسنده نکردیم، گفت: «مهم‌ترین استارتاپی که شرکت یارا تجارت بنیان الکترونیک راه‌اندازی کرد، اپلیکیشن ملّی‌گلد است که در حوزه خریدوفروش طلا فعالیت دارد.»

مدیرعامل ملّی‌گلد گفت: «ازآنجاکه طلا مورد اقبال عمومی است، تلاش کردیم با یک رویکرد فناورانه بازار سنتی طلا را با نیاز روز جهان و کشور همسو کنیم و با راه‌اندازی اپلیکیشن خریدوفروش طلا، دسترسی را برای عموم مردم تسهیل کردیم.»

مدیرعامل ملّی‌گلد توضیح داد: «هر بستری که امکان کسب آگاهی را برای خریدار در مورد محصول یا خدمت موردنظر محدود کند، پتانسیل تقلب و گران‌فروشی را دارد و اگر خرید کالا و خدمات را از سکوهای اینترنتی با فروشگاه‌های سنتی مقایسه کنیم خواهیم دید که در خرید به روش سنتی به‌هیچ‌عنوان امکان آگاهی از نظرات سایر خریداران وجود ندارد و قیاس قیمت نیز بسیار محدود خواهد بود.»

رئیس هیئت‌مدیره شرکت یارا تجارت بنیان الکترونیک در ادامه پیرامون نوآوری در سرمایه‌گذاری طلا و جلب‌اعتماد مشتریان و شفاف‌سازی در چرخه عملکرد این مجموعه و همچنین درباره چرایی شکل‌گیری ملّی‌گلد، مأموریت و چشم‌انداز آن سخنانی را مطرح کرد.


 ملی‌گلد ۵۰۰ هزار کاربر فعال دارد و روزانه ۱۵ هزار کاربر جدید جذب می‌کند


به گفته سلیمی، ملّی‌گلد یکی از استارتاپ‌های حوزه خریدوفروش طلا است که با رویکردی شفاف و مشتری‌مدار موفق شده تاکنون ۵۰۰ هزار نفر کاربر فعال را جذب کند.

او با بیان اینکه این سامانه روزانه ۱۵ هزار کاربر جدید را جذب می‌کند، گفت:« ملّی‌گلد با دریافت کارمزد نیم‌درصدی خریدوفروش طلا بر اساس قیمت تک‌نرخی و لحظه‌ای، توانسته برای مشتریان خود اعتمادسازی کند.

سلیمی در ادامه به شرح و بررسی این سامانه خریدوفروش طلا پرداخت و به فعالیت‌ها، رویکردها و دستاوردهای آن نیز اشاره کرد و ادامه داد:« علی‌رغم احترام بسیاری که برای بازار سنتی قائل هستیم؛ اما معتقدیم که هر حرفه‌ای که به‌صورت سنتی یا انفرادی دنبال شود در آن امکان شفاف‌سازی سخت‌تر خواهد بود و به همین منظور ما کسب‌وکار خریدوفروش طلا را به‌صورت آنلاین آغاز کرده و فراگیر کردیم.»

مطابق گفته‌های مدیرعامل ملّی‌گلد هر کاربری با هر مقدار سرمایه و یا هر مقدار سواد می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز در این اپلیکیشن، طلا خریداری کند و در کیف پول خود قرار دهد. همچنین این کاربر می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز طلای خود را به ریال تبدیل و یا درخواست دریافت آن را به‌صورت فیزیکی ثبت کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستش برسد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که سلیمی مطرح کرد این بود که شفافیت در این بازار یکی از بنیادی‌ترین اصول برای اعتمادسازی در میان مشتریان است.

مدیرعامل ملّی‌گلد، در پایان برای اطمینان خاطر دادن به مشتریان به مسئله اخذ مجوزها اشاره کرد و گفت: «این پلتفرم تمامی مجوزهای موردنیاز برای فعالیت به‌صورت قانونی و اصولی را دریافت کرده است.»

مدیرعامل ملّی‌گلد در جمع اصحاب رسانه

منبع مهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.