پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ویدئوهای بخش نمایشگاهی چهارمین رویداد 9 ژانویه در آپارات و یوتیوب استودیو راهکار منتشر شدند
چهارمین دوره رویداد ۹ ژانویه در دوم بهمنماه ۱۴۰۳ برگزار شد. در این رویداد، بخشی ویژه برای نمایشگاه در نظر گرفته شده بود که در آن، غرفههای تخصصی اسپانسرهای رویداد فرصت تعامل مستقیم با مخاطبان را داشتند و به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.
این رویداد با حمایت شرکتهایی نظیر بیتپین، اوامپی فینکس، نوبیتکس، نیپوتو، کیف پول من، اکسکوینو، مزدکس، جیبیت، صراف، اکسفینیتو، افکس، پول نو و تورینو برگزار شد.
در سالن نمایشگاهی این رویداد، شرکتهایی همچون نیپوتو، صراف، اکسفینیتو و کیف پول من حضور داشتند. همچنین، شرکتهای پرداخت الکترونیک سامان، مزدکس، افکس، کامزی، تینزآپ و ستاره پارس نیز با استقرار کانترهای خود در سالن ضرغام، پذیرای شرکتکنندگان بودند و به سؤالات آنها پاسخ میدادند.
در همین راستا، تیم راهپرداخت در گزارشی ویدئویی به سراغ مدیران و نمایندگان شرکتهای حاضر رفت تا از زبان آنها با فعالیتها، اهداف و چالشهایشان بیشتر آشنا شود. از جمله افرادی که در این گزارش حضور داشتند، میتوان به سروش حسینزاده، مدیرعامل نیپوتو؛ میلاد صفایی، مدیر توسعه کسبوکار صرافی کیف پول من؛ محمد قزلباش؛ مدیر محصول کیف پول من؛ سید محمدرضا طاهری، مدیرعامل و مدیر فنی کیف پول من؛ الهه میرزایی، مدیر مارکتینگ صراف؛ شهریار منهوئی، کارشناس حقوقی صراف؛ سیاوش رستمی، مدیرعامل اکسفینیتو؛ فرهاد کریمان، مدیر مالی اکسفینیتو؛ محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس؛ علی داداشیان، مدیر بازاریابی بیتپین؛ امیر صمدی، مدیر کسبوکار پرداخت الکترونیک سامان (سپ)؛ علیاکبر شبانی، مدیر توسعه کسبوکار افکس؛ رضا طباطبایی، مدیر فناوری اطلاعات افکس؛ ابراهیم شهلایی مقدم، مدیرعامل پول نو؛ ساحل اختری، مدیر مارکتینگ اوامپی فینکس؛ سیاوش ناصری، همبنیانگذار و مدیرعامل کامزی؛ عبد احمدینیا، همبنیانگذار و مدیر عملیات رویدادهای سازمانی کامزی و پرنیان جوان، مسئول دیجیتال مارکتینگ تینزاپ اشاره کرد.
در حال حاضر، این ویدئوها در کانال آپارات استودیو راهکار منتشر شده و در دسترس علاقهمندان قرار دارد. این مصاحبهها میتواند فرصتی برای شناخت بیشتر افراد با کسبوکارهای حاضر در رویداد و آشنایی با نحوه فعالیت آنها را فراهم کند.