پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
اوامپی فینکس تبلیغات را بر اساس رفتارشناسی کاربران بهینه میکند
ساحل اختری، مدیر مارکتینگ اوامپی فینکس در نمایشگاه رویداد ۹ ژانویه توضیح داد
در گفتوگوی ویدئویی که در بخش نمایشگاهی رویداد 9 ژانویه صورت گرفت، ، ساحل اختری، مدیر مارکتینگ اوامپی فینکس با اشاره به نقش کلیدی کانالهای تبلیغاتی، چالشهای رگولاتوری و اهمیت شبکهسازی، تأکید کرد که رشد پایدار در این صنعت نیازمند شناخت دقیق کاربران و بهینهسازی مستمر است. او معتقد است که رویدادها و تعاملات اجتماعی میتوانند نهتنها به بهبود تجربه کاربران کمک کنند، بلکه مسیر خودتنظیمی و توسعه قوانین را نیز هموار سازند.
اهمیت شناخت پرسونای کاربران در بازاریابی دیجیتال
ساحل اختری، مدیر مارکتینگ اوامپی فینکس، با اشاره به مؤثرترین کانالهای تبلیغاتی در جذب کاربران جدید در حوزه صرافی رمزارز بیان کرد: «در اوامپی فینکس، کانالهای متعددی در حوزه بازاریابی دیجیتال تأثیرگذار بودهاند. برخی از این کانالها جنبه آگاهیبخشی دارند و برخی دیگر بهصورت اجرایی به بهبود عملکرد کاربران کمک میکنند. هدف ما ارتقای کیفیت کاربران و بهینهسازی تجربه آنهاست. این کانالها به دستههای مختلفی مانند تبلیغات آنلاین، آفلاین و همچنین فضای رسانههای اجتماعی تقسیم میشوند که از طریق آنها میتوانیم ارتباط مستقیمتری با کاربران خود داشته باشیم.»
او در خصوص نحوه انتخاب این کانالها توضیح داد: «پس از مدتی فعالیت در زمینه جذب کاربر و ایجاد ارتباط با آنها، شناخت بهتری از پرسونای کاربران خود پیدا کردیم. با تحلیل عملکرد آنها و اطلاعات بهدستآمده از رفتارهایشان، و همچنین باتوجهبه اهدافی که در صرافی دنبال میکنیم، بررسی میکنیم که هر دسته از کاربران از طریق کدام شبکههای تبلیغاتی به ما پیوستهاند. سپس، عملکرد آنها را از هر یک از این کانالها تحلیل کرده و سعی میکنیم بهینهسازیهای لازم را برای بهبود نتایج انجام دهیم.»
اختری در ادامه به چالشهای موجود در این حوزه پرداخت و گفت: «در بخش محصول، تلاش کردهایم با پشتیبانی مناسب، اطلاعرسانی دقیق و عرضه بهموقع محصولات، اعتمادسازی را تقویت کنیم. اما محدودیتهایی در زمینه رگولیشن و همچنین در فرایند واریز و برداشت کاربران وجود دارد که باعث میشود کاربران همواره با دغدغههای مالی مواجه باشند. نگرانیهایی مانند مسدودشدن سرمایه یا عدم امکان انجام معاملات مطلوب، از چالشهای اصلی این حوزه است. تا زمانی که به یک چارچوب قانونی پایدار نرسیم، نمیتوانیم به یک زیرساخت کاملاً مطمئن برای جلباعتماد کاربران دست پیدا کنیم.»
او در ادامه به اهمیت شبکهسازی بهعنوان یکی از راهکارهای اساسی در توسعه این حوزه اشاره کرد و گفت: «یکی از مهمترین اقداماتی که تیم ما در تاریخ ۹ ژانویه انجام داده، تمرکز بر شبکهسازی است. از دل همین شبکهسازی، رویدادها، انجمنها و کارزارهای مختلفی شکل میگیرد. هر یک از افرادی که در این فضا حضور دارند، در واقع رسانهای شخصی محسوب میشوند و اجتماع آنها میتواند به ایجاد قوانین خود تنظیمگری و همچنین شناخت بهتر کاربران و ارائه خدمات بهینهتر منجر شود؛ بنابراین، شبکهسازی یکی از مهمترین مزایایی است که در چنین رویدادهایی به دست آوردهایم و این فرایند میتواند در طول زمان بهبود و توسعه پیدا کند.»