راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد بار دیگر موفق به دریافت تندیس برنزی مسئولیت اجتماعی مدیریت شد

نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و نهمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، شانزدهم و هفدهم بهمن‌ماه در دانشگاه خاتم برگزار شد. در این مراسم پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت تندیس برنزی نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این جایزه که هر ساله توسط انجمن مدیریت ایران برگزار می‌شود، به‌منظور ارزیابی و ارتقای مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در ابعاد مختلف نظیر مدیریت، مالی و اقتصادی، قانونی، اخلاقی، زیست‌محیطی و بشردوستانه، اعطا می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که همواره در تلاش برای جاری‌سازی مفاهیم مسئولیت اجتماعی مدیریت در فرایندهای اجرایی خود است، توانسته با پیاده‌سازی راهکارهای نوآورانه و هوشمند در حوزه پرداخت الکترونیک، ضمن ارتقای عملکرد خود در این حوزه، در نهمین دوره این جایزه بار دیگر به تندیس برنزی دست یابد. این موفقیت نتیجه تلاش مستمر این شرکت در بهبود فرایندهای مسئولیت اجتماعی و هم‌راستایی با اهداف توسعه پایدار است.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، از سال ۱۳۹۵ به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری ارزیابان برجسته این انجمن برگزار می‌شود. این جایزه با هدف ارتقای کیفیت زندگی در جامعه و تشویق سازمان‌ها به ایفای نقش مؤثر در این زمینه، هر ساله معیارهای ارزیابی خود را به‌روز کرده و به روندهای نوآورانه در مسئولیت اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد با تکیه بر تجربه و دانش خود در سال‌های گذشته، تلاش کرده است مفاهیم مسئولیت اجتماعی را در سازمان خود پیاده‌سازی کرده و در این مسیر با کسب امتیاز در معیارهای مختلف، همواره جایگاه خود را در این رقابت پیدا کند.

این موفقیت، تأکیدی بر تعهد همیشگی این شرکت به توسعه پایدار و ایجاد تأثیرات مثبت در جامعه است. این شرکت امیدوار است با استمرار این روند، گام‌های مؤثری در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت و ساخت آینده‌ای بهتر برای جامعه بردارد.

منبع پرداخت الکترونیک پاسارگاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.