راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

2500 نقطه به شبکه شارژ اصفهان کارت افزوده می‌شود

مدیر پروژه سامانه هوشمند تاکسی و سرپرست اصفهان کارت اظهار کرد: اکنون 330 نقطه محل شارژکارت بلیت الکترونیک در اصفهان وجود دارد و در مهر ماه 2500 نقطه به شبکه شارژکارت بلیت الکترونیک در اصفهان افزوده می‌شود. فرهاد گلی با بیان این مطلب گفت: بحث در دسترس بودن محل‌های شارژکارت بلیت الکترونیک همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان اصفهانی بوده است و همواره آن‌ها از تعداد کم محل‌های شارژکارت بلیت الکترونیک انتقاد دارند.

وی با بیان اینکه شهروندان نباید توقع داشته باشند در هر اتوبوس و در کنار هر پذیرنده، دستگاه شارژ داشته باشیم، افزود: اکنون 330 نقطه محل شارژکارت بلیت الکترونیک در اصفهان وجود دارد. مدیر پروژه سامانه هوشمند تاکسی و سرپرست اصفهان کارت تصریح کرد: براساس قراردادی که اخیراً بسته شده و کار عملیاتی آن رو به پایان است، در مهر ماه 2500 نقطه به شبکه شارژکارت بلیت الکترونیک در اصفهان افزوده می‌شود.

گلی خاطرنشان کرد: براساس این طرح بسیاری از فروشگاه‌هایی که مجهز به دستگاه کارتخوان بانکی هستند، علاوه‌بر اینکه سرویس‌های مختلف بانکی ارائه می‌دهند، می‌توانند شارژ اصفهان کارت را نیز انجام دهند. مدیر پروژه سامانه هوشمند تاکسی و سرپرست اصفهان کارت اظهار کرد: افزایش محل‌های شارژکارت بلیت الکترونیک تحول بزرگی در شهر اصفهان است که با پیگیری‌های بسیار حاصل شده است.

گلی با بیان اینکه افزایش تعداد محل‌های شارژ کارت بلیت الکترونیک نقطه عطفی است، عنوان کرد: بدون تردید داخل هر اتوبوس و در کنار هر دستگاه پذیرنده دستگاه شارژ بلیت الکترونیک نخواهیم داشت، ولی تعداد قابل‌توجهی محل‌های شارژکارت بلیت الکترونیک در سطح شهر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با افزایش محل‌های شارژکارت بلیت الکترونیک در شهر امیدواریم شهروندان سرویس مناسب‌تری دریافت کنند و بتوانند برنامه‌ریزی کنند در هفته به‌طور متوسط چقدر به شارژ اصفهان کارت نیاز دارند و بتوانند با دو نوبت شارژ در هفته نیاز خود را پوشش بدهند.

مدیر پروژه سامانه هوشمند تاکسی و سرپرست اصفهان کارت با بیان اینکه برای تشویق شهروندان به استفاده از اصفهان کارت، پیش از این جشنواره اصفهان کارت برگزار شد، اضافه کرد: در آینده نیز طرحی تشویقی اجرا می‌شود و شهروندانی که از اصفهان کارت استفاده کنند، تشویق می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.