راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعهد مشتری به کسب‌وکار به کمک فناوری‌های مالی به دست می‌آید

حسین وحدانی، مدیرعامل گراف، در اولین دوره اجلاس دایا از استفاده از فناوری مالی در بازاریابی و برندینگ گفت

حسین وحدانی، مدیرعامل گراف، در اجلاس دایا گفت: «افرادی که خارج از چهارچوب فکر و عمل می‌کنند، به راه‌های جدیدی برای دور زدن چهارچوب‌های سنتی می‌رسند. ۷ درصد مشتریان آنلاین خرید می‌کنند، ۲۰ درصد از مشتریان فقط به‌صورت آفلاین و حضوری خرید می‌کنند و ۷۳ درصد از مشتریان نیز ترکیبی از دو مدل را استفاده می‌کنند.» وحدانی Omnichannel یا بازاریابی یکپارچه را یکی از مفاهیم جدید حوزه بازاریابی معرفی کرد و در این باره توضیح داد: «یک مشتری می‌تواند به شکل‌های مختلفی ازجمله تلفنی، آنلاین، حضوری و از طریق بازارگاه با کسب‌وکار تعامل داشته باشد. در مدل بازاریابی یکپارچه کسب‌وکار باید مشتری را در هر حالتی از تعامل بشناسد و به‌جا بیاورد.» به گفته او، به جا آوردن مشتری، خلق تجربه جدید، ایجاد تعهد به بازگشت در مشتری و وفاداری ازجمله ارکان بازاریابی یکپارچه است. توجه مشتری از طریق بازاریابی و برندینگ و تعهد مشتری به کسب‌وکار با استفاده از فناوری مالی ایجاد می‌شود. مدیرعامل گراف خاطرنشان کرد که فناوری مالی به ایجاد زیرساخت‌ باشگاه‌های مشتریان و برنامه‌های وفاداری، درگاه‌های پرداخت و بستر کیف پول کمک می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.