راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مقدسیان از هلدینگ بهسازان و بانک ملت رفت

امروز یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ خبردار شدیم مرتضی مقدسیان که مدیر عامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ بهسازان (گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا) بود برای ادامه همکاری با بانک ملت به توافق نرسیدند که در نتیجه، او هلدینگ و بانک ملت را ترک خواهد کرد.

مقدسیان دی ماه ۱۳۸۰ مدیر عامل بهسازان ملت شد و تا انتهای اسفند ۱۳۹۲ مدیر عاملی و عضویت هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت را بر عهده داشت. شرکت بهسازان ملت تا اواسط ۱۳۹۳ سهامدار چند شرکت دیگر بود. ایشان میگفت که در ابتدای ورود او فقط شرکت بهسازان ملت با ۳۵ کارمند و یک ساختمان اجاره‌ای وجود داشت که مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت بود.

Morteza-Moghadasian-Behsazan-Index-way2pay-banner-93-11-11

از اردیبهشت ۱۳۹۳ شرکت گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا که بطور اختصار هلدینگ بهسازان گفته میشود، توسط بانک ملت تاسیس گردید و شرکتهای زیر مجموعه شرکت بهسازان ملت به هلدینگ منتقل گردیدند و مقدسیان مدیر عامل هلدینگ بهسازان گردید.

مقدسیان استعفای خود را در اسفند سال قبل تقدیم رییس هیئت مدیره هلدینگ بهسازان که در آن زمان و حال حاضر آقای رستگار مدیر عامل بانک ملت (بصورت غیر ثبتی) هستند نموده بود و طبق توافق قرار بود تا انتهای خرداد تکلیف ایشان با بانک ملت معلوم شود.

مقدسیان امروز استعفای دوم خود را تقدیم رییس هیئت مدیره هلدینگ نمود و از فردا در مرخصی به سر میبرد تا جانشین او تعیین شود. ایشان میگفت که ۲۴ روز مرخصی طلب دارد و پیش بینی میکرد که تعیین جانشین یا استعفای او هر چه زودتر انجام شود. ایشان از نظر مقررات تابع وزارت کار و بیمه تامین اجتماعی است که علی الاصول یکماه قبل از ترک شغل باید استعفا بدهد که تاکنون چندین ماه از زمان استعفای ایشان گذشته است.

شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ بهسازان (گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا) به قرار زیر هستند:

  • بهسازان ملت
  • به پرداخت ملت
  • مهندسی سیستم یاس ارغوانی
  • مهندسی صنایع یاس ارغوانی
  • مهندسی نرم افزار شقایق
  • زیر ساخت امن خدمات تراکنشی

برای جانشینی او حدس‌هایی زده میشود که به صحت نزدیک نیستند و روزهای آینده معلوم میشود.

منبع: سرمدنیوز

3 دیدگاه
  1. همسر احسان می‌گوید

    شرکت فامیلی آخرش شکسته،
    اونجا پر از باند بازیه
    مثلا توکلی ها پدر و پسر و… اونجا هستن
    واقعا افتضاحه
    شرکت ی زمانی قوی بود با این فامیل بازیها خراب شده

  2. اميد می‌گوید

    با رفتنن اقاي مقدسيان و ورود اقاي چگيني اوضاع بهسازان ملت واقعا دچار مشكلات شديدي شده است، امروز بهسازان ملت يكي از شركت هاي ضعيف و شكست خورده در حوزه بانكداري الكترونيكي تبديل شده، با توجه به عدم وجود متخصصان در اين شركت دچار مشكلات شديدي شده، ايراداتي كه شايد حتي در بانكهايي همانند كشاورزي هم مشاهده نشود، رفتن اقاي مقدسيان شايد بزرگترين شكست بهسازان ملت باشد.

    1. رضا می‌گوید

      متاسفانه باند و باندبازی همه جا بیداد میکنه. من از شرکت گسترش متعلق به بانک کشاورزی بهمین دلیل بیرون آمدم. متاسفانه مدیرعامل محترم فعلی که با خرید core خارجی بانک بزرگی همانند کشاورزی را دچار مشکل کرده علی رغم تحصیل درخارج از ایران ، نسبت به دانش و دانایی پرسنل توهم توطئه دارند و عملا نیروی کاربلد کنار گذاشته شده اند. نیروی بدرد بخور هیچگاه بیکار نخواهد ماند و آخر عاقبت فامیل بازی و باندبازی ها زمین زدن بانک با قدمت هشتاد ساله خواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.