راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهدای جایزه پرفسور نحوی با حمایت شرکت توتان از سال آینده

کریم خمسه مدیرعامل شرکت گروه مهندسی توتان معتقد است باید از استعدادهای موجود در دانشگاه‌ها استفاده کرد و می‌توان با ایجاد برنامه‌هایی خاص دانشجویان را به فعالیت در فضای حرفه‌ای علاقه‌مند و آن‌ها را برای ورود به این عرصه آماده‌تر کرد.

او این حرف‌ها را درست یک روز بعد از «روز پروژه» دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف به خبرنگار راه پرداخت گفت. هرسال در دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف جشن کوچکی در «روز پروژه» برگزار می‌شود که در آن 3 تا از بهترین پروژه‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی آن سال موردتقدیر قرار می‌گیرند. امسال علاوه بر تقدیر از سوی دانشگاه، 3 پروژه برتر در همین مراسم از سوی شرکت گروه مهندسی توتان هم تقدیر شدند و هدایای ارزنده‌ای به آن‌ها اهدا شد.

tota-Index-way2pay-94-04-06 tota-Index-way2pay-94-04-06a

به‌تازگی شرکت توتان در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف، مرکزی را با عنوان «دفتر فناوری گروه پرداخت الکترونیکی شریف» راه‌اندازی کرده است که هدفش شکوفایی استعدادهای دانشجویان برتر در حوزه پرداخت الکترونیک است. کریم خمسه مدیرعامل شرکت توتان در این خصوص می‌گوید: «این دفتر قصد دارد از سال آینده “جایزه پرفسور نحوی” را برگزار کند. پرفسور نحوی از بنیان‌گذاران دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است که در حال حاضر در دانشگاه‌های معتبر آمریکا تدریس می‌کند و هرسال مدتی را هم در ایران به سر می‌برد. جایزه پرفسور نحوی قصد دارد از سال آینده، هرسال به بهترین پایان‌نامه‌های هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف که در حوزه پرداخت الکترونیکی هستند جوایز ارزنده‌ای اهدا کند. در آغاز با دانشگاه صنعتی شریف شروع خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در مدت‌زمان کوتاهی آن را به یک جایزه ارزشمند و تأثیرگذار تبدیل کنیم و به دیگر دانشگاه‌های معتبر نیز گسترش دهیم. این جایزه علاوه بر زنده نگه‌داشتن نام پرفسور نحوی، به دنبال شناسایی جوانان نخبه‌ای است که می‌توانند به صنعت پرداخت الکترونیک کشورمان کمک کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.