راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اجرا با فهم مشترک

بانکداری امروز با سرعتی غیرقابل باور به سوی مجازی شدن پیش می‌رود و در این مسیر با به‌کارگیری انواع خدمات بانکداری الکترونیکی، دگرگونی‌های فراوانی را در نظام دریافت و پرداخت و سایر خدمات بانکی ایجاد کرده است و البته این تحولات پیام مهمی را برای فعالان این عرصه به همراه دارد.

بانک‌ها و موسسات بانکی برای باقی ماندن در بازار رقابت ارائه خدمات نوین، به شدت نیازمند پژوهش و توسعه آموزش برای به‌روز رسانی عملکرد خود هستند. فراهم آوردن امکان هم‌اندیشی و به اشتراک‌گذاری تجربیات و آموخته‌ها، فرصت مبارکی برای بانک‌هاست تا خود را با آخرین تحولات بانکداری روز و نظام‌های پرداخت هماهنگ سازند.

چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت که به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می‌شود، با استفاده از تجارب پیشین و به‌کارگیری دانش متخصصان و صاحب‌نظران این عرصه می‌تواند تاثیر مثبتی در فرآیند‌های تصمیم‌سازی و تدوین سیاست‌ها و استراتژی‌های موثر برای شرکت‌کنندگان در این همایش داشته باشد.

واقعیت این است که هر اجرای موفقی به فهم مشترک نیازمند است، بنابراین جا دارد در این همایش فرآیندها، سامانه‌ها و سیاست‌های راهبردی حوزه بانکداری الکترونیکی که به تایید نهایی رگولاتور رسیده است، تشریح و ابهامات آن برای فعالان این عرصه مرتفع شود.

محمدابراهیم مقدم، مدیرعامل بانک تجارت

منبع: ماهنامه پیوست، ویژه‌نامه چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.