راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

موبایل رقیب سرسخت رسانه‌های چاپی

چندی پیش کنفرانسی تحت عنوان محتوای تبلیغاتی موبایل در آمریکا تشکیل شد که در آن جف رامسی، یکی از مدیران ارشد ای‌مارکتر، تحلیلی داشت بر آخرین گرایشات در تبلیغات موبایلی.

در این باره او به تاثیرات تبلیغات موبایلی و رسانه‌های چاپی در زندگی روزمره افراد صحبت کرد و درباره مقدار زمانی که کاربران آمریکایی با رسانه‌های مختلف صرف می‌کنند گفت که موبایل با 50 دقیقه در روز جایگاه سوم را دارد، که برابر است با مدت زمانی که افراد با مجلات و روزنامه‌ها صرف می‌کنند.

(جدول زیر تخمین ای مارکتر برای استفاده از رسانه‌های مختلف را نشان می دهد)

اگرچه نیمی از صاحبان تجارت در آمریکا موبایل را در برنامه‌های بازاریابی‌شان دارند، اما او خاطر نشان می کند که موبایل هنوز بهترین نقش پشتیبان مکمل را دارد و برای تاثیر و کارایی بهتر باید با دیگر رسانه‌ها ادغام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.