پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجیپی مطرح کرد: ارائه همه سرویسهای موردنیاز کاربران و کسبوکارها در سوپراپلیکیشن مالی
مدیر اجرایی سوپر اپلیکیشین دیجیپی با اشاره به روند رو به رشد توسعه فناوریهای نوین مالی، بر ارائه تمامی سرویسهای موردنیاز کاربران و کسبوکارها در سوپراپلیکیشنهای مالی و دیجیپی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دیجیپی، حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجیپی، در پنل «تحول تأمین مالی در صنعت خردهفروشی» که در حاشیه نمایشگاه ایران ریتیلشو برگزار شد، با بیان اینکه فینتک بهسرعت در حال رشد است و بانکها در حال همراه شدن با این روند هستند، گفت: «در حال حاضر همه به این سمت حرکت میکنند که کارهای بانکی را بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک انجام دهند.»
او اظهار کرد: «سوپر اپلیکیشنهای مالی تلاش کردهاند همه سرویسها و خدمات مختلف در حوزه پولی و مالی را فراهم کنند.»
سعادتی با بیان اینکه بهتر است سوپر اپلیکیشن را بزرگتر ببینیم، گفت: «یک قسمت سوپراپ مالی B2B و قسمت دیگر B2C است؛ یعنی سعی ما بر این است که یکسری سرویس به کسبوکارها و برندها و یک سری سرویس به مشتریان بدهیم و حلقه اتصال در این اکوسیستم باشیم تا این دو را به یکدیگر متصل کنیم.»
مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجیپی افزود: «ما در دیجیپی از لحاظ دیتا نیز در تلاش هستیم که به مرچنتها اطلاعات مفیدی ارائه بدهیم، بهعنوان مثال دیتایی در اختیار کسبوکارها قرار دهیم که بدانند در این بازه زمانی در این استان چه دستهبندیهایی از کالاهای موردنظر، فروش بیشتری داشتهاند. اینها خدماتی است که از لحاظ دیتایی باید به کسبوکارها بدهیم و آنها بتوانند با توجه به آن، برای تولید، فروش و مارکتینگ برنامهریزی کنند.»
سعادتی اظهار کرد: «در تلاشیم استفاده از هوش مصنوعی را در سوپراپلیکیشن توسعه بدهیم. حتی برای خرید، وقتی کاربر کالایی را در دیجیکالا یا تپسیشاپ پیدا نمیکند در دیجیپی بهراحتی کالای موردنظرش را پیدا کند. بهاینترتیب، همه قابلیتها را تجمیع کرده و در اختیار خریدار قرار دادهایم و نیاز نیست که چند پلتفرم آنلاین را جستوجو کند.»
او در ادامه گفت: «از سرویسهای پرداخت آنلاین و اعتبار تا مدیریت ثروت و هر آنچه کاربران و کسبوکارها به آن نیاز دارند در اختیارشان قرار دادهایم و سعی میکنیم سوپراپلیکیشن دیجیپی تمام جوانب مالی همه مشتریان و کسبوکارها را پوشش بدهد.»
مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجیپی یادآور شد: «ساختار ما بهسرعت درحالتوسعه و پیشرفت است؛ بهعنوان مثال در حال اضافه کردن آفلاینها یا فروشگاههای حضوری به سوپر اپلیکیشن هستیم و خرید اعتباری از فروشگاههای حضوری با اعتبار دیجیپی امکانپذیر شده است.»
او افزود: «تا یک ماه آینده سرویس جدیدی که بر اساس لوکیشن کاربران و کسبوکارها است ارائه میکنیم که هم برای مشتریان و هم برای کسبوکارها مفید و جذاب است.»
پنل تحول تأمین مالی در صنعت خردهفروشی با حضور حمیدرضا سعادتی از دیجیپی؛ محمود میرزایی، همبنیانگذار و مدیر ارشد محصول ازکیوام؛ علی فدایی، مدیر محصول اسنپپی؛ علی عامری، معاون توسعه محصول اسمارتیز؛ امیرمسعود پورهاشم، مدیرعامل باروک و با مدیریت پنل مصطفی طهماسبی، مدیر ارشد توسعه فروش آفلاین دیجیپی، در ششمین نمایشگاه ایران ریتیلشو برگزار شد.