راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تا 30 بهمن برای شرکت در جشنواره پل فرصت باقیست

درحالی‌که کمتر از 3 روز تا پایان مهلت ثبت‌نام در جشنواره پل باقی مانده تعداد قابل‌توجهی از صاحبان ایده، دانشجویان و مبدعان ایده خود را در سایت جشنواره ثبت کرده‌اند.

علی زواشکیانی دبیر نخستین جشنواره پل با اعلام این خبر گفت: کارگروه داوری در طی این مدت ضوابط و مشخصات داوری ایده‌های ثبت شده در جشنواره را تعیین کرده و بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت‌نام داوری ایده‌ها آغاز می‌شود.

زواشکیانی با اعلام اینکه زمان ثبت‌نام در جشنواره پل تمدید نخواهد شد گفت: تمام کسانی که قصد شرکت در جشنواره پل را دارند می‌توانند طی روزهای باقی مانده ایده خود را در سایت جشنواره ثبت کنند و بر اساس راهنمای موجود در سایت یک فیلم یک‌دقیقه‌ای از آن را بارگذاری کنند.

Ibridge-bridge-pol-Index-way2pay-93-11-28

ایده‌های ثبت شده در جشنواره تا ۱۵ اسفند مورد داوری قرارگرفته و بیش از ۱۰۰ طرح برگزیده برای اعزام به آیبریج ۲۰۱۵ برلین، بازدید از پارک‌های فناوری آلمان، بازدید از شرکت‌های بزرگ فنّاوری مانند SAP و اعزام به کنفرانس تدکس کیش مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به استقبال گسترده کارآفرینان، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و صاحب‌نام عرصه‌های مختلف فنّاوری ایران از این جشنواره گفت: جشنواره پل برای نخستین بار محل تلاقی بخش بزرگی از صاحب نامان و فعالان عرصه فنّاوری در داخل کشور شده و انتظار می‌رود با حمایت گسترده‌ای که از این رویداد صورت گرفته بتوان تغییر بزرگی را در رویکرد همه بخش‌ها به عرصه کارآفرینی شاهد باشیم.

زواشکیانی افزود: تغییر فرهنگ کارآفرینی ایران و اتصال کارآفرینان ایرانی در داخل و خارج کشور به هم و ارتقای سطح حقوقی و دانش و تجربه کارآفرینان ایرانی ازجمله اهداف نخستین جشنواره پل است.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پل می‌توانند ایده‌های خود را در رشته‌های آی سی تی و آی تی، بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی و متالوژی در سایت جشنواره ثبت کرده و با بارگذاری یک فیلم یک‌دقیقه‌ای در سایت جشنواره https://i-aim.org/ibridge در این رویداد به رقابت بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.