راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی سرویس‌های جدید خدمات سازمانی بن‌کارت و پرداخت مستقیم اسنپ‌پی

اسنپ‌پی، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌های خدمات BNPL (الان بخر، بعداً پرداخت کن) در ایران، باهدف معرفی سرویس‌های جدید خود، در نمایشگاه بین‌المللی ریتیل شو شرکت کرده است.

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو، هدف اصلی اسنپ‌پی ارائه و معرفی سرویس‌های جدید خود است؛ این سرویس‌ها شامل خدمات سازمانی مانند بن‌کارت و سرویس پرداخت مستقیم می‌شوند.

 همچنین، سرویس اقساطی که امکان پرداخت در چهار قسط را فراهم می‌کند، اکنون در شعبه فیزیکی نیز فعال شده است.

 اسنپ‌پی در نمایشگاه ایران ریتیل‌شو در پی تعامل با صاحبان مشاغل، کسب‌وکارها و فروشندگان در طیف گسترده‌ای از کالا و خدمات مختلف است تا بتواند با ارائه سرویس‌های مختلف و متنوع اعتباری، تجربه بهتری در خرید برای کاربران و فروش بیشتری برای فروشندگان کالا و خدمات و کسب‌وکارها رقم بزند.

این شرکت باهدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ شروع به کارکرده است. در این پلتفرم، دو نوع اعتبار به کاربران اعطا می‌شود: اعتبار ماهانه و اعتبار اقساطی. در اعتبار ماهانه، کاربر می‌تواند در طول ماه از خدمات مختلف استفاده کند و هزینۀ نهایی را در انتهای ماه پرداخت کند. در اعتبار اقساطی، کاربران می‌توانند هزینه نهایی خریدهای خود را در چهار قسط بپردازند.

 کاربران برای استفاده از اعتبار اسنپ‌پی نیازی به ارائه وثیقه و ضامن ندارند و مبلغ اعتبار بر اساس اعتبار هر کاربر نزد اسنپ‌پی مشخص می‌شود. بر اساس اعلام اسنپ‌پی، کاربران سرویس اعتباری روزانه ۲۰۰ هزار بار برای انجام پرداخت‌های خود از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

 اسنپ‌پی سرویس اعتبار بانکی نیز ارائه می‌دهد که به‌صورت وام خرید است. این وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان و بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه یک چک صیادی به کاربر تعلق می‌گیرد. بازپرداخت این وام نیز ۲۴ ماه است.

غرفه اسنپ‌پی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو
غرفه اسنپ‌پی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.