راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ، پیشرو در ارائه راهکارهای پرداخت جامع متناسب با نیازهای مخاطبان

احسان حسنی، مدیر واحد پذیرندگان و پروژه‌های خاص سپ با نگاهی به تجربه شش ساله شرکت سپ در نمایشگاه ریتیل شو، درباره اهمیت حضور در این رویداد می‌گوید

پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) به عنوان رتبه نخست شرکت‌های PSP ایران و خاورمیانه با ارائه راهکارهای جامع و نوآورانه‌ پرداخت در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو حضور داشت.
احسان حسنی، مدیر واحد پذیرندگان و پروژه‌های خاص سپ با نگاهی به تجربه شش ساله شرکت سپ در نمایشگاه ریتیل شو، درباره اهمیت حضور در این رویداد می‌گوید:«ما از همان دوره اول برگزاری در این نمایشگاه حضور داشتیم، دلیل مشارکتمان هم این بود که ارتباطات گسترده‌ای با برندها، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تأمین‌کننده داریم و نمایشگاه ریتیل شو، فضایی مناسب را برای ارتباط نزدیکتر با مشتریان قدیمی و جذب فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند.»

ارائه سبد محصولات جامع پرداخت

او درباره استراتژی‌های سپ در ارائه سبد کامل محصولات و خدمات متنوع توضیح می‌دهد:«تلاش ما همیشه این بوده است که در صنف‌های مختلف، متناسب با نیازها، راهکارهای جامعی را ارائه کنیم. مثلاً در مراکز خرید، خدماتی ارائه دادیم تا تجربه مشتری از لحظه ورود تا خروج به بهترین شکل مدیریت شود و کارتخوان‌ها و درگاه‌های ارتباطی سپ در این مسیر نقش مهمی دارند.»

یکی از نوآوری‌های سپ در حوزه پرداخت، امکان استفاده از سرویس «باشگاه مشتریان بامن» است که حسنی درباره جزئیات آن توضیح می‌دهد؛«ما این سرویس را برای پذیرندگان در صنف‌های مختلف مانند رستوران‌ها، داروخانه‌ها و مراکز خرید راه‌اندازی کردیم. مشتریان می‌توانند کارت‌های خود را در سامانه ثبت کنند و با خرید از پذیرندگان سپ، بخشی از مبلغ صورت‌حساب به حسابشان بازمی‌گردد. این بازگشت وجه یا به‌صورت آنی تسویه می‌شود یا به شکل «منکس» ارائه می‌شود که قابلیت استفاده برای خرید و پرداخت قبوض را دارد. استقبال از این باشگاه بسیار بالا بوده و هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.»

باشگاه مشتریان بامن به شکلی طراحی شده که بخشی از مبلغ خرید مشتری از طریق کارتخوان به حساب او بازمی‌گردد و می‌تواند از آن در خریدهای بعدی یا سایر خدمات استفاده کند.

مدیر راهکار پذیرندگان و پروژه‌های خاص سپ با تأکید بر نقش سپ در بهبود تجربه مشتریان گفت:«ما در مسیر رشد و نوآوری هستیم و تلاش می‌کنیم که تجربه رضایت‌بخشی را برای ذی‌نفعانمان رقم بزنیم و  پذیرندگان هم بتوانند آمارهای فروش بالایی را تجربه کنند.»

حسنی در پایان با اشاره به کسب جایگاه اول سپ در صنعت پرداخت ایران و خاورمیانه نیز می‌گوید:«هم‌اکنون در میان ۱۲ شرکت PSP ایران، رتبه اول را در تعداد و مبلغ تراکنش‌ها هستیم و در سطح بین‌المللی هم در میان ۱۵۰ شرکت PSP جهان، رتبه یازدهم را کسب کرده‌ایم.»

غرفه شرکت سپ یکی از غرفه‌های زیبای نمایشگاه است
در بدو ورود به غرفه هوش مصنوعی سامان پاسخگوی پرسش‌ها است
احسان حسنی، مدیر واحد پذیرندگان و پروژه‌های خاص سپ
غرفه پرداخت الکترونیک سامان
غرفه پرداخت الکترونیک سامان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.