راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کدام سیب، دوای درد بانک‌های بزرگ کشور است؟

عبدالحمید منصوری مدیرعامل شرکت TLS ضمن اعلام خبر حضور این شرکت در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: «شرکت مقیاس بزرگ توسن یا همان TLS با اعتقاد به این باور که «ما می‌توانیم» شکل گرفت. TLS با کمک دانش و توانایی جوانان خوش‌فکر کشور و ترکیب آن با تجربیات چندین و چند ساله مدیران کارکشته نظام بانکی کشور، قصد دارد، بانک‌های بزرگ کشور را دستخوش یک تغییر بزرگ کند و بتوانیم راحتی و رضایت بیشتری را برای مردم عزیز کشورمان که از بانک‌های بزرگ سرویس می‌گیرند به ارمغان بیاوریم. به نظر ما همیشه فرصتِ آمدن در بازار وجود دارد؛ مهم این است که یک کارِ خوب عرضه شود و ما برای ارائه این کارِ خوب سرمایه‌گذاری سنگینی کرده‌ایم.»

وی در ادامه در خصوص رویکرد فعلی این شرکت می‌گوید: «ما زیاد بازاریابی نمی‌کنیم. باید محصول و بنچ‌مارک‌هایمان انجام گردد و آماده ورود به بازار شوند. ما روی بنچ‌مارک حساسیت داریم که تا آزمون و تست روی آن نشود نباید اعلام گردد و به همین منظور هم بوده که از همان ابتدا دو سِروِر سری Z را در اختیار گرفتیم تا در یک محیط واقعی کار کنیم، نه یک محیط آزمایشگاهی. ما تنها شرکت خصوصی‌ هستیم که روی این موضوع وقت، انرژی و هزینه صرف کرده‌ایم. این محصول نه تنها به دست جوانان ایرانی تولید شده، بلکه بر اساس قوانین و مقررات کشور تولید و نهادینه شده که این خود یک مزیت رقابتی بزرگ نسبت به نمونه‌های خارجی آن است.»

عبدالحمید منصوری در پایان با تاکید بر حضور در همایش چهارم می‌گوید: «ما برای همایش چهارم برنامه‌های ویژه‌ای داریم و البته فرصت مناسبی است که مدیران ارشد بانکی کشور با ویژگی‌های محصول ما با نام بنکو 1414 آشنا شوند و حتی توقعات و انتظاراتشان درباره چنین محصولی را به ما منتقل کنند و بتوانیم با در نظر گرفتن این نظرات کارشناسانه، یک محصول بی‌عیب و نقصِ به تمام معنا ارائه کنیم. یک‌بار گفتیم که سه تا سیب دنیا را عوض کرد. اولی سیب حوا بود، دومی سیب نیوتن، سومی استیو جابز. حالا ببینیم این سیب چهارم، سیب چه کسی می‌تواند باشد!» اشاره مهندس منصوری به سامانه یکپارچه بانکی است که به اختصار سیب گفته می‌شود.

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 6 و 7 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد برگزار می‌شود. گروه توسن به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت ایران نه‌تنها در این رویداد حضور خواهد داشت بلکه به‌عنوان حامی الماس از این رویداد حمایت خواهد کرد.

گروه توسن که شامل شرکت‌های «توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین»، «توسن تکنو»، «سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن (TLS)»، «داده کاوان هوشمند توسن»، «سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن»، «تحلیلگران توسن»، «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» و «IDCORP» است در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد تهران پذیرای مدیران و کارشناسان صنعت بانکداری و پرداخت کشور خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.