راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعلامِ برنامه‌های گروه توسن برای حضور در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 6 و 7 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد برگزار می‌شود. گروه توسن به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانک و پرداخت ایران علاوه بر حضور در این رویداد به‌عنوان حامی الماس از این رویداد حمایت کرده است.

ابوالفضل غلامرضایی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاران فناوری، در خصوص برنامه‌های این گروه برای این رویداد بزرگ گفت: «ارائه چندین مقاله در میزگردهای جانبی همایش، رونمایی از دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی، حضور مدیران ارشد گروه در پنل‌های مختلف، ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای گروه توسن در بخش نمایشگاهی رویداد و … از برنامه‌های ما برای این رویداد بزرگ بانکی کشور است. همچنین بِرِت کینگ، نویسنده کتاب معروف بانک 3.0 نیز به‌عنوان مهمان ویژه این همایش، در این رویداد حضور خواهد یافت.»

Abolfazl-Gholamrezayi-Tosan-Index-way2pay-93-11-04

وی در خصوص اهمیت حضور این چهره شناخته شده بین‌المللی در این رویداد گفت: «کتاب بانک 3.0 چندی پیش با حمایت شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین ترجمه و به جامعه بانکی کشور تقدیم شد که با استقبال گسترده‌ای روبرو شد. امسال گروه توسن همچون گذشته تلاش می‌کند، توانایی و دانشِ جوانانِ خوش‌فکرِ این کشور را به معرض نمایش بگذارد.»

غلامرضایی با اشاره به اینکه این گروه قصد دارد دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی را در این رویداد رونمایی کند گفت: «با توجه به گسترش صنعت پرداخت و بانکداری کشور، نیاز به تولید دانش در این صنعت یکی از نیازهای اساسی است که توجه به آن وظیفه شرکت‌های فعال در این صنعت است. تهیه این کتاب هشتصد صفحه‌ای که بیش از یک سال از متخصصین زمان برده را می‌توان کامل‌ترین مجموعه‌ای دانست که تا به امروز در زمینه فناوری‌های بانکی در کشور تنظیم و تالیف شده است. این دانشنامه در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی و به تمام مهمانانی که در مراسم رونمایی از این کتاب حضور داشته باشند هدیه داده می‌شود.»

همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که می‌توان آن را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین همایش در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی ایران دانست، با حضور بیش از 3000 هزار نفر از مدیران ارشد شبکه بانکی کشور، از جمله رئیس‌کل بانک مرکزی ایران، معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی، دبیر کل بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، شهردار تهران، مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی، معاونان و مدیران فناوری اطلاعات بانک‌ها، مدیران عامل شرکت‌های فعال و مطرح این حوزه و متخصصان بانکی، برگزار خواهد شد.

گروه توسن که شامل شرکت‌های «توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین»، «توسن تکنو»، «سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن»، «داده کاوان هوشمند توسن»، «سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن»، «تحلیلگران توسن»، «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» و «IDCORP» است در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد تهران پذیرای مدیران و کارشناسان صنعت بانکداری و پرداخت کشور خواهد بود.

منبع: شرکت سرمایه‌گذاران فناوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.