راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین بودن را ارزش نمی‌دانیم، استمرار برای ما ارزش است

رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار در بخش افتتاحیه رویداد برند کارفرمایی، ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: «رویداد برای ما یک راه ارتباطی است که با ایده‌ها ارتباط بگیریم. در محتوایی که برای رویداد طراحی می‌کنیم نگاه ما این است که یک ایده داشته باشد تا مخاطبان بهره‌ای متناسب با نیازهایشان ببرند. ما در سال گذشته اولین دوره رویداد ببرند کارفرمایی را برگزار کردیم. در این رویداد موضوع اصلی مهاجرت و رفتن نیروها بود. امسال سعی کردیم بحث ما بیشتر رو به جلو باشد. صبح امروز بخش ویدئوکست ما بدون حضار برگزار شد و شما می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی ما برای دسترسی به این محتواها استفاده کنید.»
او درباره زمان آغاز برند کارفرمایی در مجموعه راه‌کار اظهار کرد: «ما در راه‌کار هفته‌نامه کارنگ را داریم که در آن قصد داشته‌ایم نگاه استارتاپی کشور را گسترش دهیم. اکنون زیست‌بومی شکل گرفته که هسته آن نوآوری است. ما برای کارنگ حوزه‌های مختلف مثل فین‌تک، لندتک، رگ تک و … را مدنظر قرار دادیم، اما در سال ۱۴۰۰ ما صفحه برند کارفرمایی را در کارنگ تعریف و هر هفته در آن صحبت کردیم.»
جمیلی با تأکید بر اینکه ما اولین بودن را ارزش نمی‌دانیم، بلکه استمرار را ارزش می‌دانیم، عنوان کرد: «حدود ۱۴۸۰ نفر تاکنون در رویداد برند کارفرمایی ثبت‌نام کرده‌اند. رویداد برند کارفرمایی با همکاری شرکت‌های مختلف را سال گذشته برای اولین بار برگزار کردیم که بیش از ۶۰۰ نفر در آن ثبت‌نام کردند. بازخوردهای متفاوتی بعد از این رویداد داشتیم. ما بعد از این رویداد به این اتفاق نظر رسیدیم که آن را ادامه دهیم. بعد از رویداد برند کارفرمایی ما استودیو برند کارفرمایی را راه‌اندازی کردیم که به صورت مداوم در این حوزه محتوا تولید کنیم. در این محتواها با بیش از ۷۰ مدیر منابع انسانی صحبت کردیم. ۵ مهر روز جهانی متخصصان منابع انسانی، جلسه‌ای در کلاب‌هاوس برگزار کردیم که در آن نظرات مدیران این حوزه را شنیدیم. تاکنون بیش از ۱۰۰ مصاحبه تحلیلی داشته‌ایم. این رویداد فقط در یک روز نبوده و تا یک ماه دیگر هم تولید محتوا در این حوزه خواهیم داشت.»
او همچنین بیان کرد: «امیدواریم بتوانیم در این حوزه این کار را استمرار دهیم. چیزی که ما را پیش می‌برد این است که ارزش را در استمرار می‌بینیم. امیدواریم در این زیست‌بوم بتوانیم درباره برند کارفرمایی پیشرفت کنیم. چند سالی که در حوزه اقتصاد دیجیتال کار می‌کنم فهمیدم انسان‌ها غم بزرگ را تبدیل به خشم بزرگ می‌کنند. برند کارفرمایی حوزه تخصصی من نبود، اما نکته کلیدی برای من این بود که وضعیت‌های ناخوشایند را به کار کوچکی تبدیل کنیم تا به مشکلی برای همکاران ما تبدیل نشود. اینکه بتوانیم حال همدیگر را در شرایط ناگوار بد نکنیم، اتفاق مثبتی است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.